یادواره سردار سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان در اراک برگزار شد.

یادواره بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا با حضور جمعی از مسئولان اموزش و پرورش در مدرسه قرانی فطرت اراک برگزار شد.

در این مراسم مداح اهل بیت در غم شهادت حضرت زهرا و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نوحه سرایی کرد و دختر شهید بابایی از شهدای مدافع حرم اراک هم در وصف شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی مطالبی عنوان کرد.

انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی هم در حاشیه این مراسم در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مراسم مدرسه قرآنی فطرت شهر اراک به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان این شهید برگزار شد.

انصاری افزود: این مراسم یکی از جمله مراسمی است که در مدارس استان مرکزی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مراسم زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها و آشنایی دانش آموزان با رشادت‌های سردار بزرگ اسلام است.

همچنین در پایان این مراسم سالن ورزشی این مدرسه به نام سردار سلیمانی مزین شد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی  قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریست دنیا   بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی دزدانه و بزدلانه  و خارج از میدان جنگ آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.