سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ نگهبان به علت گاز گرفتگی/دستگیری سارقین به عنف با ۴۰ فقره سرقت در شیراز/کشف فرآورده‌های پتروشیمی قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف فرآورد‌های پتروشیمی قاچاق در نورآباد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در شهرستان نورآباد خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی در محور قائمیه به سمت نورآباد، به یک کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۲ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم مواد آنتی اکسیدان (فرآورد‌های پتروشیمی) قاچاق کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۷ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال برآورد شده است از شهروندان خواست با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و کاهش سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

مرگ نگهبان ساختمان نیمه کاره به علت گاز گرفتگی

فرمانده انتظامی شیراز از مرگ نگهبان ساختمان در حال احداث بر اثر گاز گرفتگی در خیابان "عبیرآمیز" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گاز گرفتگی در خیابان "عبیرآمیز" شیراز، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که نگهبان ساختمان نیمه کاره در یک اتاقک در حال استراحت بوده که به علت استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشگ قانونی انتقال داده شد.

توقیف کامیون حامل ۲۶۰ راس گوسفند قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از توقیف یک کامیون حامل ۲۶۰ راس دام قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت اله برومندی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، حین گشت زنی و کنترل راه‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام مشکوک شدند.

او افزود: پس از توقیف و بررسی از کامیون تعداد ۲۶۰ راس احشام قاچاق و بدون هرگونه مجوز دام پزشکی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام کشف شده، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف کامیون و کشف ۲۲ تن خوراک دام قاچاق

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک کامیون و کشف ۲۲ تن خوراک دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون، میزان ۲۲ تن خوراک دام قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پلیس به منظور حمایت از تولید داخلی، شبانه روز پای کار است و با پدیده شوم قاچاق برابر قانون برخورد خواهند کرد.

کشف ۲۰ راس گوسفند قاچاق از یک نیسان

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک وانت نیسان حامل ۲۰ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۰ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقین به عنف با ۴۰ فقره سرقت در شیراز

سرپرست پلیس آگاهی استان گفت: سارقین به عنفی که با تهدید سلاح سرد اقدام به ۴۰ فقره سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن همراه و گردنبند کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن و گردنبند توسط یک دستگاه موتورسوار مسلح به سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اقدامات علمی و تخصصی، موفق شدند مخفیگاه ۲ نفر سارق که با همکاری هم اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کنند.

سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارقین در بازجویی فنی و تخصصی به ۴۰ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف وجوه نقد و گردنبند اقرار کردند، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمین، ۴ عدد موبایل مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از تردد در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند و از حمل پول زیاد خودداری و حتی الامکان به منظور خرید از کارت‌های اعتباری استفاده کنند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.