مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

گرفتن پرنده حادثه آفرید

معاون اجتماعی پلیس فارس از سقوط و مرگ فردی در شیراز خبر داد که در یک واحد ساختمانی قصد گرفتن یک عدد پرنده داشته است.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی در یک واحد ساختمانی در خیابان سفیر، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی، ماموران مطلع شدند شخصی در یک واحد ساختمانی در طبقه چهارم قصد گرفتن یک عدد پرنده داشته است که به علت نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.

کشف ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در روستای رودبال

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف ۱۹ هزار لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در روستای رودبال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو و نگهداری مقادیری سوخت قاچاق در روستای رودبال مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: در این رابطه مأموران در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در چند مخزن به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف کنند.

سرهنگ فداکار با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های قاچاق مکشوفه، یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردی در رستم

فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رستم خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان رستم هنگام کنترل محور‌های اصلی، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۶۰۰ طاقه پارچه، ۱۲ طاقه خز و ۳۰ عدد گیربکس خودرو سبک قاچاق و بدون مجوز گمرکی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: تهدید جدی تولید ملی در حال حاضر قاچاق کالا است که نیروی انتظامی به صورت قاطع با آن برخورد می‌کند.

جمع آوری ۵۶ معتاد متجاهر و پرخطر در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از جمع آوری ۵۸ معتاد پر خطر و متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: به منظور تامین نظم و امنیت، پیشگیری از بروز جرایم و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی و جمع آوری معتادان پر خطر و متجاهر در شهرستان ممسنی طی ۲ هفته گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح که با همکاری ماموران کوپ تابعه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، ۵۸ نفر معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

توقیف پژو حامل پارچه قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک سواری پژو ۴۰۵ و کشف پارچه قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ حامل پارچه مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی و استعلام از سامانه کالای قاچاق مشخص شد که پارچه‌ها از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۱۳ طاقه پارچه قاچاق کشف و یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان، ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پایان جولان سارقان موتورسیکلت با کشف ۱۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کازرون گفت: پلیس با کشف ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت، به جولان یک باند سابقه دار در این شهرستان پایان داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: به منظور شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار، ماموران انتظامی این فرماندهی با دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با انجام سرقت‌های متعدد باعث اخلال در امنیت شده اند، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی محل اختفای این افراد را شناسایی کردند، ادامه داد: با اقدام به موقع و غافلگیرانه ماموران، ۴ عضو این باند حرفه‌ای دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲۰ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران یگان امداد شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت شخصی در تهیه و توزیع تریاک مطلع و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، یک نفر متهم که در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشت در مخفیگاهش دستگیر و پس از بازرسی از منزل وی میزان ۲۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: متهم دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه به منظور انجام تحقیقات تکمیلی، تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.