سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان منتظر انتقام سخت خون حاج قاسم سلیمانی باشند

امام جمعه آشتیان گفت: دشمنان منتظر انتقام سخت خون حاج قاسم سلیمانی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت السلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان و سخنران مراسم در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی آیت الله دانش آشتیان گفت: دشمنان ما منتظر انتقام سختی باشند.

حجت السلام نیشابوری افزود: ما انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت و آن‌ها را مجازات خواهیم کرد تا ادب بشوند، زیرا جمهوری اسلامی قدرت بی نهایت الهی است که هیچ کسی توان مقابله با آن را ندارد.

او اضافه کرد: سردار سلیمانی به شهادت رسیده به آرزوی دیرینه خویش دست یافته است و این رسم انقلاب ماست که هرگاه پرچمی از دست رزمنده‌ای بر زمین بیفتد رزمنده‌ای دیگر پرچم را برمیدارد وراهش را ادامه میدهد.

مراسم بزرگداشت و یادبود شهید سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت السلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان، جهانمیرزایی فرماندار و رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، و جمع عظیمی از مردم شهید پرور آشتیان در مصلی آیت الله دانش (ره) برگزار شد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نظامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به طور رسمی با هواپیما به عراق سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.