سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف بیش از ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

بیش از هشت میلیارد ریال کالای قاچاق از خودرو‌های سواری در دیلم کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، با توقیف ۶ دستگاه خودرو به ارزش هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهر دیلم، هنگام گشت زنی در جاده‌های فرعی و خاکی به یک دستگاه خودرو سمند به مشکوک شدند و پس از توقف و بازرسی از آن ۲۸ کیلوگرم پودر و ۸۷ هزار انواع قرص نیروزا بدون هرگونه مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

او ادامه داد: دیروز هم، ماموران ایستگاه بازرسی بی بی حکیمه در محور دیلم امیدیه، هنگام گشت زنی در مسیر‌های خاکی و فرعی پنج دستگاه خودرو سواری شوتی را به احتمال حمل کالای قاچاق متوقف کردند و در بازرسی از آنها ۱۴۰ طاقه پارچه، قطعات یدکی خودرو، هزار و ۷۰ عدد کوله پشتی و کیف کمری، ۲۷ کارتن قاشق و چنگال و دو هزار و ۸۵۰ قطعه لوازم یدکی و تزیینی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به دستگیری هشت متهم در این زمینه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های کشف شده هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.