سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زرند

فرماندار زرند گفت: خدمت رسانی به مردم عبادت است و خدمات راهداران در رفع نقاط حادثه خیز باعث کاهش تلفات جانی و مالی در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند به مناسبت هفته حمل و نقل وراهداری تلاش راهداران در نجات جان انسان‌ها را بس ستودنی دانست و گفت: رسیدن به مقصد در کمال آرامش و راحتی مرهون همت و کوشش راهداران است.

او افزود: با توجه به رشد فزاینده صنعتی و تولید شمش فولاد در آینده‌ای نزدیک، بالغ بر ۵ میلیون تن بار از جاده‌های این شهرستان حمل خواهد شد و وظیفه راهداران را دو چندان خواهد کرد.

صادق زاده با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی راهداران در امنیت جاده‌ها و بازسازی راه‌های مواصلاتی شهرستان اظهار داشت: انتظار و توقع ما از مجموعه راهداری این است که همچون گذشته با تجربه خود برای خدمات رسانی بهتر در جاده‌ها تلاش داشته باشند.

وهمچنین فرماندار زرندبا اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نیز خانواده راهداران در امر خدمت رسانی به هموطنان تجلیل نمود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.