سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی نژاد: شرایط بهتری را برای حضور مقتدرانه در المپیک فراهم می کنیم

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اولویت اصلی اش را برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه در المپیک توکیو اعلام کرد.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو که با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش انتخاب شده است در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه حضور همزمان در ۲ سمت مشکلی ندارد، گفت: من حکم سرپرستی معاونت ورزش حرفه‌ای را گرفتم و از لحاظ قانونی منعی برای حضور در فدراسیون ووشو  ندارم. من مسئولیت ریاست فدراسیون ووشو را همراه با سمتم در وزارت ورزش و جوانان برعهده دارم.  

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه هایش در این وزارتخانه گفت: اولویت اصلی المپیک توکیو است که ۷ ماه فاصله زمانی تا المپیک داریم. همچنین با هماهنگی شورای المپیک در قالب ستاد بازی‌های المپیک شرایط بهتری را برای حضور قدرتمندانه فراهم می‌کنیم.  

من از ریاست فدراسیون ووشو استعفا ندادم 

علی نژاد درباره اینکه قرار است انتخابات برای فدراسیون ووشو برگزار شود، گفت: زمانی که از فدارسیون ووشو استعفا بدهم در آن صورت سرپرست جدید می‌آید و انتخابات برگزار می‌شود. به هر حال من از ریاست فدراسیون ووشو استعفا ندادم که انتخابات برگزار شود.  

رئیس فدراسیون ووشو درباره اینکه کدامیک از ووشو کاران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کنند، گفت: طبق سیاست فدراسیون ووشو، شهربانو منصوریان، الهه منصوریان و مریم هاشمی بانوان مدال آور مسابقات قهرمانی جهان به همراه محسن سیفی و عرفان آهنگریان به رقابت‌های جام جهانی اعزام می‌شوند و این ورزشکاران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کنند. ما قصد داریم پشتوانه سازی در ووشو  داشته باشیم و از نفرات جوان در آسیا استفاده کنیم.  

علی نژاد درباره اظهارات  شهربانو منصوریان مبنی بر اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند، بیان کرد: این موضوع در حوزه اختیارات منصوریان  نیست و ورزشکار  باید تابع تصمیمات فدراسیون ووشو باشد.

همه ملی پوشان به جز سیفی در لیگ ووشو حضور دارند  

رئیس فدراسیون ووشو درباره ارزیابی اش از لیگ ووشو و اینکه حامیان مالی سرمایه گذاری کردند، اظهار کرد: امسال لیگ ووشو پررونق برگزار شد و رقابت بین تیم‌ها فوق العاده به هم نزدیک بود. همه ملی پوشان به جزء سیفی در لیگ ووشو حضور دارند. شرکت ۸ تیم برتر در لیگ ووشو نشان می‌دهد که حامیان مالی در لیگ امسال حضور دارند.

او درباره اینکه حضور همزمان در فدراسیون ووشو و وزارت ورزش و جوانان به ضرر این فدراسیون تمام نمی‌شود، گفت: ووشو رویداد‌های بین المللی خود را پشت سرگذاشته است و اردوی و برنامه تمرینی نداریم و تا پایان سال تصمیم نهایی برای این رشته ورزشی گرفته  و وضعیتم در وزارت ورزش و جوانان مشخص می شود. 


بیشتر بخوانید: علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.