سلطانی فر گفت: در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصمیم بر این شد که ۱۲ ماه و ماهی ۵ میلیون تومان به هر ورزشکاری که کسب سهمیه می‌کند حقوق داده شود

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها با تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و تشکر از دست اندرکاران این گردهمایی گفت: این شکل جدید گردهمایی با مباحث تخصصی، کارشناسی و اجرایی مورد توجه همه مدیران قرار گرفته که از این بابت خوشحال هستم.

سلطانی فر در بخشی از صحبت هایش  به نزدیکی المپیک ۲۰۲۰ اشاره کرد و افزود: کمتر از ۸ ماه به المپیک توکیو باقی مانده است که تا اینجا ۵ سهمیه کشتی، ۶ سهمیه تیراندازی، یک سهمیه تیراندازی با کمان قطعی شده و کسب سهمیه در کاراته و تکواندو نیز محتمل است. کاراته وضعیت خوبی دارد و امتیازات خوبی را از مسابقات مختلف کسب کرده و پیش بینی می‌شود سهمیه خوبی بگیرد همچنین پیش بینی می‌شود کشتی هر ۱۲ سهمیه آزاد و فرنگی را کسب کند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در رشته بسکتبال کسب سهمیه کرده ایم ادامه داد: در وزنه بردای ۲ سهمیه داریم که هنوز مشخص نشده و در شمشیربازی و والیبال نیز امید زیادی به کسب سهمیه داریم.

سلطانی فر با اشاره به شرایط سخت کسب سهمیه فوتبال، تصریح کرد: در این رشته هرچند ۴۴ سال است که سهمیه ورود کسب نکرده ایم، اما عزم و اراده‌ای خوب بین مسئولان و مدیران و بازیکنان وجود دارد تا جزء سه تیم از ۱۶ تیم آسیا و اقیانوسیه باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعامل و همکاری خوب وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و مجموعه فدراسیون‌ها گفت: در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصمیم گرفتیم که زمینه‌ها و امکانات لازم برای فدراسیون‌های المپیکی را فراهم کنیم فدراسیون مدال‌آور را نیز ویژه‌تر و پررنگ‌تر ببینیم.

وی ادامه داد: در کشتی، وزنه برداری، تکواندو، شمشیر بازی، کاراته و دو ومیدانی امید کسب مدال داریم و در بقیه رشته‌ها مثل قایقرانی و دوچرخه سواری نیز امیدواریم، ولی با توجه به مقایسه با کشور‌های رنکینگ بالا، خیلی پیش بینی کسب مدال نداریم مگر اینکه اتفاق خاصی رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌‎فر: رهبر انقلاب ورزش کشور را مرتبا رصد می‌کنند


وزیر ورزش و جوانان گفت: از مدیران کل انتظار داریم در رشته‌هایی که شخصاً ورزشکاران کسب سهمیه کرده اند این قهرمانان مورد حمایت ویژه قرار بگیرند و مسائل معیشتی این قهرمانان با همکاری و هماهنگی‌ها در ستاد و استان‌ها حل شود.

سلطانی فر با بیان این که یکی از وظایف مهم مدیران کل استانی، حمایت همه جانبه از تیم‌ها و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی است افزود: در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصمیم بر این شد که ۱۲ ماه و ماهی ۵ میلیون تومان به هر ورزشکاری که کسب سهمیه می‌کند حقوق داده شود و هر زمان این سهمیه کسب شد تمام ۱۲ ماه حقوق ماهی ۵ میلیون به قهرمان داده شود و همچنین از نظر جسمی، روحی، معیشتی و تغذیه به این قهرمانان رسیدگی و بر این موضوع نظارت شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزارت ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۹:۳۳ ۰۵ دی ۱۳۹۸
خرج که از کیسه مهمان بود - حاتم طائی شدن آسان بود .راه های چپاول بیت المال توسط متولیان ورزش کم بود این یکی هم به ان اضافه شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
بزک نمیر بهار میاد فعلا حقوق 6ماه عقب افتاده پرستاران رو بدید این حقوق ها پیش کش
آخرین اخبار