وزیر ورزش و جوانان گفت: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که روحیه عمومی کشور با حرف‌های حاشیه‌ای دچار خدشه شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: افتخار همه ما باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان، پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه‌ای عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرف‌های حاشیه‌ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

مسعود سلطانی فر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی روسای فدراسیون‌های المپیکی از قهرمانان خود گفت: در اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی مطرح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه دار است و رئیس فدراسیون در فاصله دویست روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من به عنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی را در این زمینه نمی‌پذیرم.

سلطانی فر با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و برنامه‌ها و عملکرد تک تک فدراسیون‌های المپیکی را به طور مرتب رصد می‌کنیم و به زودی بازدید‌های خود را از اردو‌های آمادگی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش و جوانان درباره بازی های المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۹:۳۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
جناب وزیر برای یکبار هم که شده درب اتاقتان را یکروز هم به روی محرومانی باز کنید که نان شب ندارندوماه هاست توان خرید حتی نیم کیلو گوشت گرم را برای خانواده خود ندارند، به روی کسانی بازکنید که فرزندانشان بیکارند، از درمان بیماری صعب العلاج خود به دلیل هزینه های کمر شکن دست شسته ودرانتظار مرگ نشسته اند ،آگهی فروش کلیه می زنند تا با فروش یک کلیه مدتی بیشتر زنده بمانند وشاهد حیف ومیل سرمایه هایشان توسط فوتبال دولتی ومربیان وبازیکنان خارجی وشماباشند .اتاقتان به روی کسانی باز کنید که دوسال است خانه های خشت وگلی انان براثر زلزله برسرشان آوار شده وهنوز با مشکلات فراوان درزیر چادر ویا درون کانکس زندگی می کنند، به روی کارگرانی باز کنید که صبح برای یافتن کار به میادین شهرمی روند ونزدیک ظهرشرمنده از روی زن وفرزند و با دست خالی به خانه برمی گردند . درب اتاقتان را به روی مدیران کارگاه ها ومراکز تولیدی بازکنید که با مشکلات کمبود نقدینگی و کاهش تولید و... درآستانه ورشکستگی اند وکسی به داد انان نمی رسد و........
-
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
جا دارد یادی کنیم از برف سال 83 گیلان و رشت......
آخرین اخبار