سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ششم آذرماه؛

زنگ مانور زلزله در مدارس البرز به صدا در می آید

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز گفت: مانور زلزله در روز چهارشنبه، ششم آذر ماه در ساعت ۱۰ در همه مدارس استان البرز اجرا می شود.

فرشته فهمیده، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که مانور زلزله به دلیل مصادف شدن با روز جمعه، دو روز زودتر از زمان هرساله و در ششم آذرماه انجام می شود، گفت: مانور زلزله در روز چهارشنبه، ششم آذر ماه در ساعت ۱۰ در همه مدارس استان البرز اجرا می شود.

او افزود: استاندار محترم البرز، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین شهری و استانی البرز برای بازدید از اجرای مانور زلزله مهمان دبیرستان باهنر واقع در چهارراه کارخانه قند خواهند بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز گفت: هر ساله مانور زلزله در مدارس انجام شده که تکرار این عمل، یادگیری بیشتر دانش آموزان را  با راه کارهای در زمان وقوع زلزله به دنبال دارد و احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه این‌ آموزش‌ها را ضروری می کند.

او افزود: یک ماه قبل از اجرای مانور زلزله، دانش آموزان توسط گروه های آموزشی آتش نشانی، هلال احمر، آموزش و پرورش، کمیته بحران استانداری آموزش های لازم را برای مواجهه با زلزله دیده اند.

فهمیده در ادامه گفت: با برگزاری مانور زلزله درمی یابیم که آموزش های برای جلوگیری از آسیب های شدید متأثر از حوادث غیر مترقبه تا چه حد برای دانش آموزان  تأثیر گذار و مفید بوده است.

انتهای پیام/ص.خ

مانور زلزله، ضرورتی برای دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.