سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ درباره تعطیلی دولت: من به هیچ چیزی متعهد نخواهم بود

ترامپ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا متعهد است که دولت را در صورت ادامه تلاش‌های دموکرات‌ها برای پیشبرد طرح استیضاح تعطیل نکند، پاسخ نداد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به سوال خبرنگاران در کاخ سفید درباره اینکه آیا متعهد است که دولت را در صورت ادامه تلاش‌های دموکرات‌ها برای پیشبرد طرح استیضاح تعطیل نکند، پاسخ نداد.

ترامپ با طفره رفتن در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران گفت: «بستگی به مذاکرات دارد؛ من به هیچ چیزی متعهد نخواهم بود.»

تصویب قطعنامه استیضاح ترامپ در کنگره/ رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد

طبق جدیدترین نظرسنجی برگزار شده از سوی شبکه فاکس نیوز، نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، خواهان آن هستند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا استیضاح شده و از سمت خود برکنار شود. (بیشتر بخوانید)

طبق نتایج این نظرسنجی که روز گذشته از سوی شبکه فاکس نیوز منتشر شده، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان خواهان استیضاح و برکناری ترامپ هستند. این در حالی است که ۴ درصد بر این باور هستند که ترامپ باید استیضاح شود؛ اما از سمت خود برکنار نشود و ۴۱ درصد نیز با استیضاح دونالد ترامپ مخالف هستند.

ترامپ شنبه شب به محض ورود به سالن «مدیسن اسکوئر گاردن» در نیویورک که برای تماشای مسابقات رزمی تیم محبوبش «یو اف سی» رفته بود، از سوی تماشاچیان حاضر در داخل سالن هو شد. (بیشتر بخوانید)

در ماه ژوئیه، ترامپ در تماس تلفنی جنجالی خود با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، به سرور‌های کمیته ملی دموکرات‌ها اشاره کرد و خواست درباره جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین، و پسرش هانتر بایدن تحقیق شود. این موضوع سبب شد دموکرات‌ها در ماه سپتامبر تحقیق استیضاح را آغاز کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.