زمانی که دونالد ترامپ برای تماشای مسابقات رزمی تیم محبوبش به نیویورک رفته بود، از سوی تماشاچیان حاضر در سالن «هو» شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شنبه شب به محض ورود به سالن «مدیسن اسکوئر گاردن» در نیویورک که برای تماشای مسابقات رزمی تیم محبوبش «یو اف سی» رفته بود، از سوی تماشاچیان حاضر در داخل سالن هو شد.

رئیس جمهور آمریکا به همراه پسرانش دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ و همچنین گروهی از نیرو‌های امنیتی ساعت ۱۰ شب وارد سالن مدیسن اسکوئر گاردن شد. وی به محض ورود به سالن هو شد و حتی افرادی در میان جمعیت به دونالد ترامپ ناسزا گفتند.

دونالد ترامپ در نیویورک «هو» شد + تصاویر

دونالد ترامپ در نیویورک «هو» شد + تصاویر

گروهی از مردم و فعالان سیاسی هم پیش از ورود رئیس جمهور آمریکا به این سالن، اطراف مدیسن اسکوئر گاردن تظاهرات برگزار کردند. به نوشته دیلی میل، حدود ۱۵۰ تظاهرکننده در خیابان هفتم نیویورک در مقابل درب ورودی سالن مدیسن اسکوئر گاردن تجمع کردند. معترضان بنرهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: ترامپ و پنس باید بروند. این در حالی است که گروهی از حامیان رئیس جمهور آمریکا هم با کلاه «آمریکا را دوباره قدرتمند کن» در این محل حضور داشتند.

دونالد ترامپ در نیویورک «هو» شد + تصاویر

دونالد ترامپ در نیویورک «هو» شد + تصاویر

دونالد ترامپ در نیویورک «هو» شد + تصاویر

دونالد ترامپ در نیویورک «هو» شد + تصاویر

دونالد ترامپ جونیور پس از پایان این مسابقات در حساب توییتر خود هیچ اشاره‌ای به هو شدن در داخل سالن نکرد و نوشت: زمانی که ما وارد سالن شدیم، جَو مثبت بود. جمعیت فریاد می‌زدند دونالد ترامپ، دونالد ترامپ، آمریکا، آمریکا.

دونالد ترامپ یکی از طرفداران تیم رزمی «مبارزه قهرمانی نهایی» (یو اف سی) است و با «دینا وایت»، رئیس تیم «یو اف سی» هم رابطه دوستی دیرینه‌ای دارد.

هفته پیش هم دونالد ترامپ و همسرش ملانیا به محض ورود به یک سالن ورزشی دیگر برای تماشای مسابقات جام جهانی بیسبال در واشنگتن دی سی، از سوی گروهی از تماشاچیان هو شدند. (اینجا)

تصاویر ویدئویی از لحظه هو شدن ترامپ که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، تماشاچیان حاضر در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات جهانی بیسبال را نشان می‌دهد که به محض زوم دوربین‌های تلویزیونی ورزشگاه بر روی چهره ترامپ، با صدای بلند او را هو می‌کنند. تماشاچیان همچنین شعار «او را زندانی کنید» سر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۲۳:۰۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
فیلمشونه فردا همین توی انتخابات هم پیروز میشه یا یکی از دار دسته همینا خیلی مزخرفه دنیا به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
اگه من داخل اون تماشاچیان بودم اگه اسلحه داشتم خداوکیلی پیشونی ترامپ هدف گیری میکردم میزدمش خدالعنت کند این جمهوری خاهان جنگ طلب را بازم دمکرات ها انسانیت سرشون هست
Iran (Islamic Republic of)
طاهري
۱۳:۵۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
سگ زرد برادر شغال است جمهوريخواه و دمكرات هيچ فرقي نميكنند.تازه ترامپ به خاطر شفافيت درسخنانش بهتر از اوباما ودمكراتهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خوب کردن هو کردن
آخرین اخبار