طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته، نزدیک به نیمی از مردم آمریکا با استیضاح و برکناری دونالد ترامپ موافق هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، طبق جدیدترین نظرسنجی برگزار شده از سوی شبکه فاکس نیوز، نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، خواهان آن هستند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استیضاح شده و از سمت خود برکنار شود.

طبق نتایج این نظرسنجی که امروز از سوی شبکه فاکس نیوز منتشر شده، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان خواهان استیضاح و برکناری ترامپ هستند. این در حالی است که ۴ درصد بر این باور هستند که ترامپ باید استیضاح شود؛ اما از سمت خود برکنار نشود و ۴۱ درصد نیز با استیضاح دونالد ترامپ مخالف هستند.

نظرسنجی جدید فاکس نیوز: نیمی از مردم آمریکا حامی استیضاح و برکناری ترامپ هستند

طبق نتایج این نظرسنجی، از هر ده نفر، ۶ نفر بر این باورند که رئیس جمهور آمریکا از سران کشور‌های خارجی خواسته تا در خصوص مخالفان سیاسی اش تحقیق کنند. همچنین دو سوم از شرکت کنندگان گفته اند که این کار ترامپ را اقدامی نامناسب می‌دانند.

همچنین از میان مخالفان استیضاح، ۵۷ درصد در پاسخ به این پرسش که آیا مدارک جدید می‌تواند عقیده آن‌ها را تغییر دهد، گفته اند که نظر آن‌ها تغییری نخواهد کرد؛ این در حالی است که ۳۴ درصد بر این باور بوده اند که مدارک جدید شاید سبب شود آن‌ها از استیضاح رئیس جمهور آمریکا حمایت کنند. این آمار نشان می‌دهد یک چهارم شرکت کنندگان در این نظرسنجی به هیچ وجه از استیضاح حمایت نمی‌کنند.

نظرسنجی جدید فاکس نیوز: نیمی از مردم آمریکا حامی استیضاح و برکناری ترامپ هستند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار