سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث ۱۲ آبان ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری یکشنبه ۱۲ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۱۲ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۲ صیاد غیرمجاز در شوشتر شکار شدند

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در عملیات یگان حفاظت محیط زیست شوشتر و منطقه حفاظت شده کرائی، ۲ گروه شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

او افزود: در عملیات گشت و کنترل زیستگاه‌های آزاد، مأمورین این اداره در ۲ منطقه نزدیک به هم و در نزدیکی اراضی کشاورزی روستای عرب اسد ۲ گروه شکارچی متخلف را که بدون داشتن پروانه اقدام به شکار پرندگان وحشی نموده بودند دستگیر نمودند.

نجاتی اظهار داشت: از یک گروه از شکارچیان لاشه ۴ قطعه پرنده سار و یک قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز و از گروه دیگر لاشه ٢ قطعه پرنده حمایت شده دراج، ۵ قطعه چنگر، ٢ قطعه کبوتر وحشی و ١۴ قطعه گنجشک و یک قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز حمل کشف و ضبط و اسلحه و مهمات هردو گروه براساس ماده ١۴ قانون شکار و صید تا زمان صدور حکم قطعی و تعیین تکلیف از سوی دادگاه نزد این اداره توقیف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر تصریح کرد: شورای عالی حفاظت محیط زیست به استناد بند (چ) ماده ٣ قانون شکار و صید، بهای هر قطعه دراج را از لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست مبلغ ۲ میلیون ریال، هرقطعه چنگر معمولی را مبلغ یک میلیون ریال و هر قطعه کبوتر وحشی، سار و گنجشک را مبلغ یکصد هزار ریال تعیین کرده است.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.