سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار؛

تعاونی مرغداران تخمگذار صنعتی خوزستان تشکیل شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تشکیل اولین تعاونی مرغداران تخمگذار صنعتی استان خبر داد.

عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش و پیگیری‌های این معاونت، برای اولین بار، تعاونی مرغداران تخمگذار صنعتی استان با ظرفیت اسمی ۴۲۲ هزار و ۳۰۰ قطعه در دوره تشکیل شد.

او افزود: این تعاونی، توان تولید ۴۲۲ تن تخم مرغ در ماه را دارد.

نیرومند بیان داشت: با تشکیل و راه اندازی تعاونی مرغداران تخمگذار صنعتی استان خوزستان، سطح مشارکت اعضا در تولید افزایش می‌یابد.

به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، توزیع مطلوب نهاده‌های طیور بین مرغداران از دیگر مزایای تشکیل و راه اندازی این تعاونی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: استان خوزستان با دارا بودن ۱۱ واحد مرغ تخم‌گذار صنعتی در شهرستان‌های باغملک، رامهرمز، بهبهان و دزفول با ظرفیتی بالغ بر ۴۲۲ هزار قطعه در سال می‌تواند حدود ۴ هزار و ۲۰۰ تن تخم‌مرغ را تولید و بخشی از نیاز استان به این محصول را مرتفع کند.

عبدالامیر نیرومند ادامه داد: با احداث ۴ واحد بزرگ مرغ تخم‌گذار صنعتی با ظرفیتی بالغ بر ۲۳۰ هزار قطعه و توان تولید ۲ هزار و ۳۰۰ تن تخم مرغ در استان در آینده‌ای نزدیک، شاهد جهش بزرگی در زمینه تولید تخم مرغ در خوزستان خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

راه اندازی تعاونی مرغداران

برچسب ها: تولید ، مرغداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.