رضا محمدی گفت: یک شرکت تعاونی مرغداران به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه کالا در این استان محکوم به جزای نقدی شد.

جریمه نقدی یک واحد احتکار کننده مرغبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: : این شرکت تعاونی مرغداران متخلف قصد فروش خارج از شبکه و بالاتر از نرخ رسمی کشور ۳۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده را داشت.

او با اشاره به گشت‌های نظارتی در بازار به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف، افزود: با مشاهده تخلف و گزارش اولیه توسط دستگاه‌های نظارتی، پرونده به ارزش اولیه ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محمدی با بیان اینکه پرونده در یکی از شعبه‌های تعزیرات رسیدگی و متخلف به شعبه احضار شد، تصریح کرد: پس از انجام تشریفات قانونی و احراز شدن تخلف، شعبه مربوطه این شرکت تعاونی را ملزم به عرضه کالا در شبکه به نرخ رسمی کشور و درج در پرونده واحد محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان یادآور شد: گشت‌های سیار مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های نظارتی مرتبط به طور تمام وقت و با توجه به نیاز جامعه برای جلوگیری از هرگونه تورم انجام می‌شود.

او با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در بازار کشور، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین جاری از سوی تمامی تعاونی‌ها و واحد‌های صنفی به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار کشور الزامی است.

هفت هزار و ۱۸ مورد پرونده در ارتباط با کم و گران فروشی سال ۹۷ در این نهاد تشکیل شد.

انتهای پیام / م

ضرورت رعایت قوانین اصناف به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.