سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیر عامل خانه کتاب ایران با کتابفروشان خسارت دیده از سیل پلدختر

مدیر عامل خانه کتاب ایران در سفر به پلدختر، با کتابفروشان خسارت دیده از سیل دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر عامل خانه کتاب ایران در سفر به پلدختر، با کتابفروشان خسارت دیده از سیل دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

مدیر عامل خانه کتاب ایران عصر دیروز با هدف دیدار با فعالان حوزه کتاب پلدختر و همچنین بازدید از کتابفروشی‌های خسارت دیده از سیل به همراه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور کتابخانه‌های عمومی استان به این شهر سفر کرد.

نیکنام حسینی پور در بدو ورود به پلدختر در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه شهیده کاییدی حاضر و ضمن اهداء ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌ی این مدرسه، گفت: سیل پلدختر با همه‌ی مصائب و تلخی هایش، بار دیگر همدلی و وحدت مردم ایران در مواجهه با مشکلات را به خوبی نشان داد و امروز ما هم در کنار شما هستیم تا بخشی از سهم خود در بازسازی فرهنگی پلدختر را به جای آوریم.

فتایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم، ضمن تشکر از حضور مدیر عامل خانه کتاب ایران در استان، اظهار داشت: آگاهی یکی از اصلی‌ترین نیازمندی‌های هر جامعه‌ی مترقی است و کتاب بهترین و کامل‌ترین مجرای دستیابی به آگاهی و معرفت است.

مدیر عامل خانه کتاب ایران سپس با حضور در سطح شهر، از کتابفروشی‌های خسارت دیده از سیل بازدید و از نزدیک درجریان مشکلات این واحد‌های فرهنگی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید گفت: مشکلات شما را در تهران پیگیری نموده و تمام تلاش خود را در راستای رفع آن‌ها و بهبود وضع موجود صرف خواهیم نمود.

لازم به ذکر است که مدیر عامل خانه کتاب ایران و هیات همراه همزمان با حضور در پلدختر با تعدادی از فعالان حوزه کتاب و نشر این شهرستان نیز دیدار کردند.

انتهای پیام/ب

حسینی پور با کتابفروشان خسارت دیده از سیل دیدار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.