همزمان با هفته وحدت و هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جشن بزرگ"بهار مهربانی" در خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، همزمان با هفته وحدت و هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جشن بزرگ"بهار مهربانی" در خرم آباد برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی برگزاری جشن بزرگ "بهار مهربانی" به مناسبت هفته وحدت و هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به ریاست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با حضور معاون فرهنگی اداره کل، مدیر کل کتابخانه عمومی استان و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شهرداری خرم آباد و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

احمد حسین فتایی در ابتدای این جلسه، با اشاره به همزمانی این دو رویداد مهم، گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، قرار است به دلیل همزمانی هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته کتاب جمهوری اسلامی، یک برنامه مشترک توسط برخی دستگاه‌های فرهنگی در قالب جشن و با عنوان"بهار مهربانی" در استان‌های کشور برگزار گردد که این برنامه در خرم آباد با مشارکت دستگاه‌های حاضر در جلسه، روز جمعه ۲۴ آبان ماه در پارک کیو برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: در این جشن، برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی، اهداء کتاب، قصه گویی، اجرای موسیقی زنده، مولودی خوانی، تواشیح، اجرای نمایش عروسکی و نمایش طنز به اجرا در می‌آید.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته کتاب برنامه‌های مختلفی را طراحی کرده که در آستانه این هفته اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن بزرگ "بهار مهربانی" در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.