سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث ۴ آبان ۹۸؛

اخبار روز حوادث خوزستان در بسته خبری شنبه ۴ آبان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۴ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۴ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری متخلف شکار ۶ قطعه کبوتر وحشی در شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در عملیات گشت و کنترل تخلفات شکار و صید، حوالی روستای سبزی از توابع این شهرستان مأموران این اداره موفق به شناسایی و دستگیری شکارچی متخلفی شدند که بدون داشتن پروانه اقدام به شکار ۶ قطعه کبوتر وحشی می‌کرد.

او بیان داشت: پس از کشف و ضبط لاشه‌های پرنده و یک قبضه اسلحه بادی و تنظیم صورت جلسه، متخلف جهت صدور احکام کیفری به مراجع قضایی معرفی شد.

نجاتی اظهار کرد: بهای هر قطعه کبوتر وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان موضوع بند (چ) ماده ٣ قانون شکار و صید، مبلغ یکصدهزار ریال تعیین شده است که متخلف می‌بایست علاوه بر جزای کیفری که از سوی دادگاه تعیین خواهد شد به محیط زیست پرداخت نماید.

توقف محموله عینک آفتابی و قطعات خودرو در ایستگاه پلیس

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان، اظهار داشت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق بهبهان از یک انبار دپوی لوازم و قطعات خودرو‌های خارجی و عینک آفتابی مطلع و انبار مذکور را شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

او ادامه داد: در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل؛ لوازم و قطعات خودرو‌های خارجی و همچنین عینک آفتابی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی را بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند، که متهمان ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار پلیس قرار دارد و تمام محور‌های مواصلاتی برای سوداگران اقتصادی ناامن خواهد بود.

سارقان حرفه‌ای سیم برق با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم برق شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق در شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

۱۹ سارق در دزفول دستگیر شدند

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان دزفول به مرحله اجرا درآمد.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق شدند ۱۹ متهم که برخی از آن‌ها دارای سابقه سرقت بودند را شناسایی و دستگیر کنند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی از متهمان به ۲۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه در راستای طرح مذکور تعداد ۱۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شد بیان داشت: اینگونه طرح‌ها به جهت حفظ امنیت و آسایش و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه اطلاعات خود از رفتار‌های هنجارشکنانه افراد خاطی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.