سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغپور: انتظار برد پرسپولیس برابر تیم ته جدولی را داشتیم/ استقلال فوتبال شناوری بازی می‌کند/ فشردگی بازی‌ها به تیم ملی ضربه می‌زند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس با یک تیم ته جدولی بازی کرد و انتظار داشتیم که پیروز این بازی باشد.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرگل پرسپولیس برابر شاهین بوشهر اظهار کرد: پرسپولیس با یک تیم ته جدولی بازی کرد و انتظار داشتیم که پرسپولیس در این بازی پیروز شود. تیم شاهین بوشهر انسجام دفاعی نداشت و شاهد اجرای آن در بازی نبودیم. این تیم بوشهری ابتدایی‌ترین کار‌های دفاعی را انجام نمی‌داد. علاوه بر این بوشهری‌ها ضعف در بازیکن هم دارند و در نقل و انتقالات بد یارگیری کردند.

شاهین بوشهر یکی از گزینه های سقوط است 

او ادامه داد: تیم شاهین بوشهر یک امتیاز در ۸ بازی گرفته است و به نظرم این تیم یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک فوتبال است. اگر از امروز هم این تیم شروع به جمع کردن امتیاز کند، باز هم شانس کمی برای ماندن در لیگ برتر دارد. همچنین پرسپولیس آرام آرام دارد منظم‌تر بازی می‌کند و این اتفاق خوبی است.

چراغپور درباره بازی استقلال و پارس جنوبی جم اظهار کرد: خیلی از بازیکنان استقلال به اصطلاح پرانرژی و ماجراجویانه بازی می‌کنند و تفکرات استراماچونی به تدریج به این تیم ترزیق می‌شود. استقلالی‌ها فوتبال شناوری بازی می‌کنند، اما اگر در بازی‌های سخت نتوانند اصول جمع شدن را رعایت کنند دچار مشکل می‌شوند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس و علیپور در جمع برترین ها، اسکوچیچ سرمربی هفته هشتم لیگ برتر شد


بازی استقلال و پارس جنوبی جم باید مساوی به پایان می رسید  

او درباره اعتراضات به داوری بازی استقلال و پارس جنوبی جم گفت: به نظرم کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم حق داشت که اعتراض کند. به نظرم گل پارس جنوبی که آفساید اعلام شد درست بود، چون مدافع استقلال آفساید را پر کرده بود و در یک صحنه هم توپ به دست مدافع استقلال خورد و به نظرم این صحنه پنالتی بود. البته پنالتی گرفتن سلیقه‌ای است و هر داوری توپی که به دست می‌خورد خطا نمی‌گیرد. معتقدم که این بازی باید با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان می‌رسید.

کارشناس فوتبال درباره شکستن طلسم گل نخوردن تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: در تیم تراکتور ۲ اتفاق رخ داد یکی برای اولین بار گل دریافت کرد و دیگری اولین شکست خود را متحمل شد. البته اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان خیلی خوب است و در هر تیمی نتیجه گرفته است.

فرسودگی جدول به سراغ سپاهان می آید 

چراغپور درباره بازی سپاهان و سایپا گفت: سپاهان هفته گذشته هم در لبه تیغ بازی را مقابل گل گهر سیرجان در دقایق آخر پیروز شد. به هر حال فرسودگی جدول به سراغ سپاهان و هر تیمی به زودی می‌آید. همه تیم‌ها می‌خواهند که سپاهان صدرنشین را شکست بدهند و انگیزه خوبی برای بردن این تیم اصفهانی دارند. سپاهان برای ماندن در صدر جدول به یک انرژی اضافه نیاز دارد چرا که هر تیمی خسته شود از صدرجدول پایین می‌آید. به طور مثال تیم پارس جنوبی جم چند سال پیش ۲۰ هفته صدر جدول بود، اما یک دفعه ۳، ۴ رتبه پایین آمد. برخی از تیم‌ها بی موقع به صدر جدول می‌روند و پتانسیل نگه داشتن خود در صدر را ندارند.

کارشناس فوتبال درباره اعتراض برخی از تیم‌ها به فشردگی مسابقات گفت: بله همین فشردگی بازی‌ها باعث شده که خستگی را در تیم‌هایی همانند سپاهان و تراکتور ببینیم. به هر حال فشار زیاد باعث می‌شود که مصدومیت‌ها زیاد شود و به فوتبال کشورمان و تیم ملی لطمه می‌زند. عناصر دفاعی تیم ملی فوتبال از همین بازیکنان لیگ تشکیل می‌شود و فشار زیاد باعث می‌شود که ملی پوشان خسته شوند و نتوانند کارایی لازم داشته باشند.


بیشتر بخوانید: نوری: در صحنه گل یک متر پشت بازیکن استقلال بودم/ فقط تیم‌های نفتی مشکل‌ساز هستند؟


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.