بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: گل من به استقلال سالم بود چرا که یک متر پشت بازیکن بازیکنشان بودم.

نوری: در صحنه گل یک متر پشت بازیکن استقلال بودم/ فقط تیم‌های نفتی مشکل‌ساز هستند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال بیان کرد: ما تلاش‌مان را کردیم. استقلال تیم خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم. البته اشتباه داوری در این بازی زیاد و به نفع استقلال بود. گل سالم من آفساید اعلام شد و یک پنالتی برای تیم ما اعلام نشد. وقتی یک گل سالم را در بازی اعلام نمی‌کنند و با توجه به این که ۲ داور هم پشت دروازه حضور دارند، این اشتباهات نباید رخ بدهد.  

او ادامه داد: امیدوارم داوران حرفه‌ای‌تر باشند و در این صحنه‌ها خوب تصمیم بگیرند. من صحنه گل را دیدم و حداقل یک متر پشت بازیکن استقلال بودم. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعد این بازی را جبران کنیم. 


بیشتر بخوانید: کمالوند: اجازه بدهید برد استقلال در جریان بازی اتفاق بیفتد/ اگر حقی از ما گرفته شده، به یک شکلی آن را برگردانند


او در مورد روند و مسائل تیمش گفت: تیم روند خوبی را ادامه می‌دهد، اما نباید برای تیمی که با بودجه کمی بسته شده است، انتظار کسب سهمیه داشت. نسبت به بودجه‌مان نتایج خوبی گرفتیم. به نظر من اگر تیم‌های دولتی می‌توانند میلیاردی هزینه کنند، مشکل فقط تیم‌های نفتی است؟ امیدوارم مشکلات حل شود چرا که دلخوشی مردم جم، تیم فوتبال پارس جنوبی است، اما وزارت نفت خودش را کنار کشیده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مطمئن باش استقلال امسال بردی درون زمین نخواهدداشت وتمامی بردهایش دراتاقهای دربسته شکل خواهدگرفت
آخرین اخبار