سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از عملکرد داوری بازی تیمش مقابل استقلال تهران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال تهران که با شکست ۲ بر صفر شاگردانش همراه بود، در کنفرانس خبری پایان بازی، اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما نتیجه منصفانه نبود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون فوتبال خوبی ارائه می‌کنند. با توجه به پتانسیل و بودجه‌ای که داریم، باید بگویم که بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن تیم‌های بالای جدولی نیست.

کمالوند: اجازه بدهید برد استقلال در جریان بازی اتفاق بیفتد/ اگر حقی از ما گرفته شده، به یک شکلی آن را برگردانند.

قرارداد ستاره تیم‌مان ۲۰۰ میلیون است

او ادامه داد: مهدی ترکمان که به نظرم ستاره این بازی بوده است، قراردادش ۲۰۰ میلیون تومان است. از بازیکنانم راضی ام، اما انصاف حکم می‌کند که مربی، داور و مسئول برگزاری مسابقه، عدالت محور باشند. یک گل سالم زدیم و فیلمش وجود دارد. ۲ پنالتی هم باید برای ما گرفته می‌شد.   

انصاف نیست که اینگونه صدمه هم بخوریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: گفته‌اند که درباره داوری انتقاد نکنیم، چشم! گردنمان از مو باریک‌تر است. اما آیا به جرم اینکه پول و امکانات نداریم و هتلی که در آن شب بازی استقرار داشتیم از جیب یکی از اعضای تیم هزینه شده است، باید این اتفاقات هم رخ بدهد؟ با دست خالی و چندین جوان خوب به این بازی آمدیم. دیگر انصاف نیست که اینگونه صدمه هم بخوریم. شما گل نوری را ببینید، چطور ممکن است این گل آفساید اعلام شود. یا اتفاقی که روی حامد پاکدل در محوطه جریمه رخ داد. مگر فرق ۲ تیم چیست؟

بگذارید برد استقلال در جریان بازی اتفاق بیفتد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: من به تیم استقلال احترام می‌گذارم. استراماچونی تیم بسیار خوبی درست کرده است، اما بودجه تیم ما، ۱۰ میلیارد هم نیست. انصاف نیست که مقابل تماشاگران استقلال بازی می‌کنیم، بازی عادلانه نباشد. باید هر تیمی که حقش است بازی را ببرد. فرناندو اشتباه کرده و استقلال باید ببرد. نوش جان شان! اما بگذارید در جریان بازی این برد اتفاق بیفتد.

کمالوند: اجازه بدهید برد استقلال در جریان بازی اتفاق بیفتد/ اگر حقی از ما گرفته شده، به یک شکلی آن را برگردانند.


بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب در بازی استقلال - پارس جنوبی/ برق ورزشگاه آزادی قطع شد


اگر حقی از ما گرفته شده به یک شکلی احقاق حق کنند

کمالوند گفت: من اهل داد و فریاد و اعتراض نیستم، اما حالا که بازی تمام شده است، از کمیته داوران و شخص هدایت‌الله ممبینی می‌خواهم که فیلم این بازی را ببیند. اگر حقی از ما گرفته شده به یک شکلی احقاق حق کنند.   ما نه برای  قهرمانی بازی می‌کنیم و نه برای سهمیه. فقط می‌خواهیم در لیگ بمانیم.   تیم‌های نفتی مشکل دارند و شب بازی اعضای تیم از جیب شان هزینه می‌کنند. خدا را خوش نمی‌آید که بیاییم و با این مشکلات روبرو شویم.

گل سالم زدیم و پنالتی برای ما باید گرفته می‌شد

او درمورد بازی بیان کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. در ۷ بازی گذشته ۸ بار به تیر زدیم و دراین بازی یکی، ۲ بار استقلالی‌ها از روی خط دروازه توپ را بیرون کشیدند. گل سالم زدیم و پنالتی برای ما باید گرفته می‌شد. ما ۳ شکست تا به اینجای لیگ داشتیم که تا به حال مقابل پرسپولیس، تراکتور و استقلال بوده است. تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند.   از همه تشکر میکنم که تا پایان این بازی باقی ماندند و برق شد و تاریک شد.    

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار