مدافع استقلال گفت: من صحنه گل پارس جنوبی را ندیدم، اما اگر آفساید نبود، می‌توانیم بگوییم داوری این همه به ضرر ما بود و یک بار هم به نفع ما شد.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش در بازی برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: هر وقت داوری به ضرر یا به نفع ما باشد، به تصمیمات داور احترام می‌گذاریم و اگر مشکلی از این بابت وجود داشته باشد، سرمربی تیم در نشست خبری راجع به آن صحبت می‌کند یا مسئولان باشگاه و بزرگ‌تر‌های  تیم اعتراضشان را مطرح می‌کنند. توپی که به دست من خورد، هزار درصد پنالتی نبود، زیرا توپ به دستم خورد، اما دستم به بدنم چسبیده بود و داور به درستی خطا نگرفت.   اما درباره گل پارس جنوبی که آفساید اعلام شد نمی‌توانم نظر دهم.


بیشتر بخوانید: شجاعیان: استراماچونی با پیام‌های خود به من روحیه داد/ قسمت نشد در ادامه فصل به او کمک کنم


مدافع استقلال درباره گل هفته پیش این تیم برابر سایپا که اعتقاد داشت خودش آن را به ثمر رسانده گفت: با دانشگر هیچ دعوایی نکردم. با او رفیق هستم و از او عذرخواهی می‌کنم. به هر حال هر کسی که گل بزند دوست دارد خوشحالی کند و من هم تا آخر آن شب که برنامه فوتبال برتر را دیدم فکر می‌کردم صد در صد خودم گل زدم، اما دانشگر آخرین بار توپ را لمس کرد؛ بنابراین صد در صد دانشگر گل را زده و من نزده بودم.

غلامی در واکنش به این که پیروزی استقلال در این بازی به دلیل خوب بودن استقلال و بازی ضعیف پارس جنوبی جم بوده است، عنوان کرد: این که بگوییم پارس جنوبی خوب نبود درست نیست، شاید ما خیلی خوب بودیم. پارس جنوبی جم تیم قابل احترامی است و نمی‌توانیم آن‌ها را پایین بیاوریم. به هر حال آن‌ها هم در این بازی تک موقعیت‌هایی داشتند، اما ما خیلی خوب دفاع کردیم و توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم.


بیشتر بخوانید:  کمالوند: اجازه بدهید برد استقلال در جریان بازی اتفاق بیفتد/ اگر حقی از ما گرفته شده، به یک شکلی آن را برگردانند


او درباره گل پارس جنوبی جم که مردود اعلام شد گفت: من صحنه گل پارس جنوبی را ندیدم. هر وقت که داور به نفع یا به ضرر ما سوت زده، به تصمیمش احترام گذاشتیم، اما اگر گل پارس جنوبی سالم بود، می‌توانیم بگوییم داوری این همه به ضرر ما بود و یک بار هم به نفع ما شد.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۰۸:۳۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
پنالتی نبود پس چی بود؟
آخرین اخبار