سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدل: اگر خطای پنالتی وریا غفوری روی من گرفته می‌شد، به بازی برمی‌گشتیم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اشتباه داوری بخشی از بازی است، اما داور ۲ گل ما را اعلام نکرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد پاکدل، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان دیدار تیمشمقابل استقلال تهران که با شکست ۲ بر صفر رقم خورد، بیان کرد: اشتباه داوری بخشی از بازی است، اما پنالتی که روی من اتفاق افتاد، صد در صد محرز بود. کاملا پنالتی بود، اما تعجب می‌کنم که چرا داور این صحنه را خطا اعلام نکرد.  

او ادامه داد: اگر پنالتی روی من اعلام می‌شد، می‌توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را عوض کنیم. وریا پیراهن من را کشید و کاملا پنالتی بود.


بیشتر بخوانید: نوری: در صحنه گل یک متر پشت بازیکن استقلال بودم/ فقط تیم‌های نفتی مشکل‌ساز هستند؟


پاکدل درباره صحنه‌ای که گل محمد نوری آفساید اعلام شد، گفت: در این صحنه نوری از پشت مدافع استقلال آمد و توپ را به گل تبدیل کرد. اما داوران امروز ۲ گل ما را نگرفتند. یکی پنالتی روی من و یکی هم گل نوری. به همین دلیل بازی را به استقلال باختیم. 


بیشتر بخوانید: تاریخ برای محمد نوری تکرار شد


انتهای پیام/

اظهارات پاکدل درباره داوری دیدار تیمش مقابل استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۰۹:۳۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خداییش دیشب ششتقلال رو برای اینکه دوباره توی بحران نیفته و دست و پا نزنه به زور برنده کردند. ولی همه دوربینها دیدند که کشیدن پیراهن پاکدل و گل نوری و توپی که به دست بازیکن ششتقلال خورد اگه یه کمک داور نابینا هم توی زمین بود میدید.البته خدا جای حق نشسته و این برد زورکی خیلی زود از دماغ این تیم بیرون خواهد زد.