سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام جراحی قرنیه در سیرجان

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: تجهیزات بخش جراحی و پیوند قرنیه بیمارستان امام رضا (ع)؛ با کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیران سلامت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،بخش پیوند قرنیه چشم با کمک خیرین حوزه سلامت در سیرجان، در بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان آغاز به کار کرد.

در مراسم آغاز به کار این بخش غلامعباس محمدی رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت:برای خرید تجهیزات مربوط به بخش جراحی و پیوند قرنیه بیمارستان امام رضا (ع)؛ خیرین حوزه سلامت ۲۵ میلیارد ریال هزینه کرده اند.

او افزود:راه اندازی این بخش، بیماران سیرجانی را از سفر به کرمان یا مراکز استان‌های همجوار که با صرف هزینه‌ها و تحمل سختی‌های بیشتر همراه بود بی نیاز کرده است.

با راه اندازی بخش جراحی و پیوند قرنیه بیمارستان امام رضا سیرجان؛ تیم چشم پزشکی به سرپرستی  دکتر سعدالله پویان نخستین عمل قرنیه چشم در سیرجان را امروز انجام دادند.

در مراسم افتتاح این بخش، از ۴ خیر سیرجانی فعال در حوزه سلامت تجلیل شد.

در این مراسم، غنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور هم با تجلیل از خدمات خیرین حوزه سلامت در سیرجان و دیگر شهر‌های کشور گفت: بیش از ۱۲۰ هزار خیر سلامت در ۳۰۰ شهر کشور فعالیت دارند و به رغم مشکلات اقتصادی، درسال‌های اخیر بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در بخش سلامت و درمان سرمایه گذاری کرده اند.

انتهای پیام/ی 

خیران سلامت در سیصد شهر کشور فعالیت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.