۱۳ طرح بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان زرند مراحل پایانی خود را می گذراند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ماشاالله عربپور رییس مرکز بهداشت شهرستان زرند در بازدید صادق زاده فرماندار این شهرستان از طرح‌های بهداشتی در حال احداث این شهرستان گفت: این طرح‌ها در قالب احداث ۶ مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق سیریز، نعیم آباد، یزدان آباد، محمد آباد، و عزیز آباد و ۴ پایگاه بهداشتی و درمانی شهری در زرند و ۲ خانه پزشک و سرایداری در بها آباد و دشتخاک در مجموع با زیر بنا ۶ هزار ۵۰۰ متر مربع و با ۸۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

ساختمان پایگاه بهداشتی و درمانی خیر ساز شماره ۳ زرند  نیز با اعتبار ۵ میلیارد ریالی خانواده مرحوم حاج یدالله متصدی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

علی صادق زاده فرماندار زرند در حاشیه ی این بازدید با بیان اینکه مؤلفه اصلی توسعه در هر جامعه‌ای بر محور سلامت است، گفت: بدون دستیابی به سلامت، رسیدن به سایر مؤلفه‌های توسعه امری دست نیافتنی است.

او افزود: حمایت از نیکوکاران در بخش‌های مختلف و تشویق آنان، نقش بسزایی در ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه دارد و خیرین سلامت با عزم جدی خود برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان زرند تلاش می‌کنند.

صادق زاده ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند خانواده مرحوم حاج یدالله متصدی در خصوص احداث مرکز درمانی شماره ۳ شهری تصریح کرد: مردم شهرستان زرند همواره در کار‌های خیرخواهانه پیشقدم بوده و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید فعالیت نیک‌اندیشانی همچون خانواده مرحوم متصدی را ارج نهند.

انتهای پیام/ب

۱۳ طرح بهداشتی در زرند در حال احداث است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.