سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید صالحی: شعار‌های تماشاگران زیبنده قلعه نویی نیست/ علیپور برای گلزنی نیاز به آرامش دارد/ لیگ پرتنشی را شاهد هستیم

بازیکن سابق فوتبال گفت: دربی اصفهان نسبت به شهرآورد پایتخت حساسیت ندارد و این باعث شده که سطح کیفی اش بالاتر باشد.

سیدمهدی سید صالحی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی اصفهان اظهار کرد: دربی اصفهان همواره برای مردم اصفهان اهمیت خاصی داشته است و همواره یک دربی جذاب و دیدنی را شاهد هستیم. تیم سپاهان هم وضعیتش بهتر شده  و منسجم تر از قبل بازی می کند و به وحدت تاکنیکی خوبی دست یافته است.از آن طرف هم منصوریان تیم ذوب آهن را متحول کرده است و بازیکنان خوبی همانند ارسلان مطهری دارد.دربی اصفهان نسبت به دربی پایتخت حساسیت کمتری دارد و استرس زیادی بین بازیکنان وجود ندارد به همین علت کیفیت این دربی بیشتر از شهرآورد سرخابی هاست.

او درباره شعارهایی که علیه قلعه نویی داده می شود، گفت: سابقه مربیگری قلعه نویی مشخص است و او سالهاست که در فوتبال کشورمان زحمت می کشد. آن قدر که به مربیان خارجی بها می دهند به مربیان داخلی توجهی ندارند. به هر حال قلعه نویی تاکنیک خاص خود را دارد و چند دوره با سپاهان قهرمان شده است. به نظرم شعارهای برخی از تماشاگران زیبنده قلعه نویی نیست و بازیکنان متعددی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و در جذب بازیکنان خوب خارجی هم تبحر خاصی دارد.


بیشتر بخوانید: تابش: استقبال نکردن از دربی اصفهان ارتباطی به گرانی بلیت ندارد


عطش گلزنی برای علپیور دردسرساز شده است 

کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم پرسپولیس و اینکه علیپور هنوز برای این تیم گل نزده است،گفت: به هر حال شاکله اصلی تیم پرسپولیس برای دوران برانکو است و طرز تفکر این مربی با کالدرون فرق دارد و زمان می برد تا این تیم به شرایط ایده آل خود برسد. به نظرم مشکل پرسپولیس در جلوی خط دفاعی اش است و غیبت کامیابی نیا باعث شده که میانه زمین پرسپولیس خالی باشد . نوراللهی میل به حمله دارد و کامیابی نیا دفاعی تر بازی می کرد و این موضوع به معضل سرخپوشان تبدیل شده است. به هر حال علیپور بدشانس است و  از لحاظ روحی و روانی باید کار کند چرا که او عطش گلزنی دارد و همین باعث شده که توپ ها را در چارچوب دروازه درست نزند. به نظرم اگرعلیپور با آرامش بازی کند به طور حتم می تواند گل بزند.

بازیکنان راحت به تیم های بزرگ انتقال می یابند 

سید صالحی درباره وضعیت لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ پرتنشی را دیدم و بازی ها سطح کیفی بالایی نداشته است. همچنین بازی ها آن چنان فنی و تاکنیکی نبوده و اتفاق خاصی رخ نداده است. به هر حال تیم ها هنوز به آمادگی کامل نرسیدند و همین مسائل باعث شده که بیشتر بازی ها مساوی شود. به هر حال اجرای قانون جذب 18 بازیکن بزرگسال باعث شده که سطح فنی و کیفی لیگ پایین بیاید و این قانون به ضرر بازیکنان جوان است. همچنین بازیکنان راحت به تیم های بزرگ راه پیدا می کنند و مشاهده می کنیم که برخی از بازیکنان در حد و اندازه های  تیم استقلال نیستند.

استقلال به یک بازیکن تمام کننده نیاز دارد 

او درباره وضعیت تیم استقلال گفت: استرس زیاد در تیم استقلال حاکم شده است و این تیم بازیکن شاخص و مطرحی ندارد. علاوه بر این استراماچونی ابزار لازم ندارد تا سیستم مدنظرش را در تیم استقلال جا بیاندازد. به هر حال استقلال به یک بازیکن تمام کننده نیاز دارد تا بتواند از موقعیت های گلزنی به نحو احسن استفاده کند. به نظرم استقلال درنقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت و 10، 15 بازیکن از دست داد و از این موضوع ضربه خورد. همچنین بازیکنی در خط دفاع استقلال وجود ندارد تا به خوبی مدافعان را رهبری کند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند فحاشی تماشاگران خود را کتمان کنند/ فرهنگ سازی صورت نگرفته است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.