سرمربی گل گهر سیرجان گفت: فوتبال برای مردم و هواداران است و بازی که بدون حضور هواداران برگزار شود، جذابیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال تهران گفت: فردا برابر یکی از بزرگترین تیم‌های ایران بازی داریم. احترام خاصی برای استقلال، هواداران و کادرفنی این تیم قائلم.

بگوویچ در خصوص محرومیت هواداران استقلال در این بازی اظهار داشت: متاسفانه بازی فردا بدون حضور تماشاگردان برگزار می‌شود. فوتبال برای مردم و هواداران است و بازی که بدون حضور هواداران برگزار شود، جذابیتی ندارد. این تصمیمی بود که کمیته انضباطی گرفت و ما نمی‌توانیم در آن دخالتی کنیم، اما از کمیته انضباطی می‌خواهم مجازات جایگزینی در نظر بگیرد، زیرا نباید به خاطر اقدامات ۱۰۰، ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ نفر، هزاران نفر دیگر از تماشای بازی‌های تیمشان محروم شوند.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان


او در ادامه گفت: واقعا حیف است که در بازی فردا ورزشگاه بزرگ و زیبای آزادی خالی از تماشاگر است. امیدوارم هواداران هم قوانین را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین محرومیت‌هایی نباشیم.

بگوویچ در واکنش به این که گل گهر در بازی فردا میهمان است و نبود تماشاگران به سود این تیم است خاطرنشان کرد: من یک آدم فوتبالی هستم و فوتبال تفریح و کار من است. به نظر شما بازی در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر چه جذابیتی دارد؟ اگر بازی با حضور هواداران برگزار شود، تیم‌ها هم با شور و شوق بیشتری بازی می‌کنند.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره بازی فردا برابر استقلال گفت: تیم ما برای بازی فردا آماده است و امیدوارم بتوانیم برای این بازی یک شگفتی داشته باشیم. امیدوارم بازیکنانم بهترین عملکرد را در بازی فردا داشته باشند، هر چند که مطمئنم آن‌ها با تمام وجود برابر استقلال بازی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: ابراهیمی: جایگاه تیم‌های استقلال و گل گهر در جدول به حساسیت این دیدار اضافه کرده است


بگوویچ در خصوص مشکل گلزنی گل گهر نیز اظهار داشت: طبق برنامه ریزی اولیه سازمان لیگ قرار بود بازی‌ها از ۱۱ مردادماه آغاز شود و ما هم تیممان را بستیم، اما به تعویق افتادن شروع لیگ برنامه‌های ما را خراب کرد و به تیم ما ضربه زد. از طرف دیگر پیمان رنجبری و برخی مهاجمان دیگرمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم.

او درباره برگزاری تمرینات گل گهر در تهران گفت: ورزشگاه گل گهر و زمین تمرینی ما در سیرجان در دست تعمیر است و فعلا نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم؛ بنابراین تا آخر سال که زمین ما در سیرجان آماده شود تمریناتمان را در تهران پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار