مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: به نظرم دربی اصفهان برخلاف دربی پایتخت بازی باکیفیتی باشد چرا که هر 2 تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند.

رسول کربکندی مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب آهن در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی اصفهان اظهار کرد: طبیعی است که دربی اصفهان برای هر دو تیم اصفهانی حساسیت خاص خود را دارد. باشگاه سپاهان سرمایه گذاری خوبی کرده است و برای قهرمانی تیمش را بسته است. همچنین این تیم با پیروزی برابر تیم پرسپولیس با روحیه بالایی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

او ادامه داد: تیم ذوب آهن هم چند بازیکن خوبش را  از دست داده است و چند بازیکن جوان به خدمت گرفته است. به هر حال این تیم اصفهانی تلفیقی از جوانان و با تجربه هاست. به نظرم دربی اصفهان برخلاف دربی پایتخت بازی باکیفیتی باشد چرا که هر ۲ تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند.


بیشتر بخوانید: تابش: استقبال نکردن از دربی اصفهان ارتباطی به گرانی بلیت ندارد


شکست نخوردن در دربی اصفهان یکی از اهداف ذوب آهن است 

کربکندی درباره گل نخوردن تیم سپاهان تا هفته ششم لیگ برتر گفت: سپاهان بازیکنان خوبی داشت و چند بازیکن شاخص دیگرهم  به خدمت گرفت. سپاهانی‌ها به دنبال برد در دربی اصفهان هستند و در آن طرف هم ذوب آهن به دنبال امتیاز گرفتن در خانه همشهری خود است. همچنین نباختن یکی از اهداف ذوبی‌ها  در دربی اصفهان است.

مدیرسازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب آهن درباره اینکه چرا بازی‌های دربی کیفیت لازم را ندارد، گفت: طبیعت دربی‌ها این است که هر ۲ تیم دوست ندارند تا بازنده این بازی‌ها باشند. به نظرم دربی اصفهان متفاوت‌تر از دربی‌های دیگر است و از لحاظ فنی وضعیت بهتری دارد.

شائبه تبانی در دربی ها را قبول ندارم 

او درباره شائبه تبانی در دربی اصفهان بیان کرد: دربی حساسیت خاص خود را دارد، اما اینکه تیم‌ها با یکدیگر توافق کنند با هیچ دلیلی توجیه فنی ندارد. هر ۲ تیم قصد دارند دربی را پیروز شوند و بازنده نباشند. به هر حال شائبه تبانی در دربی‌ها را قبول ندارم و هیچ وقت هم این موضع را نشنیدم و چنین کاری هم ۲ تیم نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید: مصلح به دربی اصفهان نمی‌رسد


سطح کیفی  بازی های لیگ برتر خوب نیست 

کربکندی درباره اینکه کیفیت بازی‌های لیگ برتر را چطور می‌بیند، بیان کرد: سطح کیفی بازی‌های لیگ برتر هنوز خوب نیست، اما ۵، ۶ تیم سرمایه گذاری بهتری از مابقی تیم‌ها کردند و زمانی که تیم‌های متمول بازی با یکدیگر دارند شاهد بازی با کیفیت تری هستیم. تیم‌های ضعیف هم با انگیزه و تغصب خود می‌توانند تیم‌های بزرگ را متوقف کنند و نفت مسجد سلیمان هم به همین صورت توانست از استقلال امتیاز بگیرد. به هر حال لیگ باکیفیتی تاکنون مشاهده نکردم.

کارشناس فوتبال درباره اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی شان بیشتر است، گفت:  به نظرم سپاهان و تراکتور منسجم‌تر و بهتر هستند و تیم‌های استقلال، پرسپولیس، پدیده و ذوب آهن می‌توانند برای تراکتور سازی و سپاهان دردسر ساز شوند. در حال حاضربرای پیش بینی قهرمان لیگ برتر  زود است و باید یک مقدار سطح کیفی بازی‌ها بهتر شود تا در این باره نظر داد.

من با ذهنیت سرمربیگری به ذوب آهن نیامدم 

کربکندی درباره اینکه گفته می‌شود او قرار است جایگزین منصوریان در ذوب آهن شود، گفت: نه من با فکر سرمربیگری به تیم ذوب آهن نیامدم و چنین ذهنیتی هم ندارم. منصوریان تیم خوبی درست کرده است و بازیکنان سرباز به تازگی به تیم ما اضافه شدند و هنوز آماده نیستند و خلعتبری هم آسیب دیده بود. همچنین جوانان باانگیزه‌ای در تیم داریم که روز به روز بهتر می‌شوند.

او درباره نظرش درباره شعار‌هایی که علیه قلعه نویی سرمربی سپاهان داده می‌شود و عملکرد قلعه نویی بیان کرد: من در این باره اظهار نظر نمی‌کنم چرا که علت این شعار‌های هواداران نمی‌دانم. به هر حال قلعه نویی با تیم‌های بزرگ و پرمهره کار می‌کند. همچنین تیم‌های بزرگ نیاز به مربی بزرگ از جمله قلعه نویی  دارند چرا که این تیم‌ها ۲، ۳ بازیکن خوب در هر پست دارند که باید آن‌ها را کنترل کرد. علاوه بر این قلعه نویی جایی که تیمش نتیجه نگیرد به طور حتم نمی‌رود. این مربی  به باشگاهی  می‌رود که سرمایه گذاری زیادی می‌کند و توانایی اجرای خواسته‌های او را دارد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند فحاشی تماشاگران خود را کتمان کنند/ فرهنگ سازی صورت نگرفته است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار