نام امید عالیشاه در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو به لیست سرخ‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا در جدول رده بندی صعود کنند.

امید عالیشاه، کاپیتان سوم تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با سپاهان با تصمیم عجیب گابریل کالدرون آرژانتینی در لیست تیمش برای بازی با زردپوشان قرار نگرفت و غایب بزرگ جدال با شاگردان امیر قلعه نویی لقب گرفت، در بازی با ماشین سازی نیز به دلایل فنی خط خورد تا حسین ماهینی جای او را بگیرد.


بیشتر بخوانید: زوج خط دفاعی جدید در پرسپولیس


فشردگی بازی‌های لیگ و مسابقات جام حذفی سبب شده تا کالدرون در ترکیب و لیست تیمش تغییراتی ایجاد کند و احتمال حضور بازیکنان جوان و با تجربه از جمله امیر روستایی، مهدی عبدی، امید عالیشاه و ... در فهرست این تیم زیاد است.

در پست هافبک چپ، ترافیک زیادی وجود دارد و حضور مهدی ترابی، وحید امیری و ... سبب شده تا بازی‌ کمتری به عالیشاه برسد، اما این بازیکن به دنبال فرصتی است تا خود را به کادرفنی و کالدرون نشان دهد. عالیشاه در سال‌های گذشته و در زمان حضور برانکو در پرسپولیس بیشتر بازی می‌کرد.

این بازی روز جمعه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مهاجم جنجالی پرسپولیس بازهم در ترکیب اصلی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار