تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف شهر خودرو خراسان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا در جدول رده بندی صعود کنند.

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس تهران که به دلیل رای کمیته انضباطی از دیدار با شهر خودرو محروم است، در این بازی حضور ندارد و گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس امیدوار است تا بازیکنی را برای حضور در کنار محمدحسین کنعانی زادگان انتخاب کند. در ابتدا گفته می‌شد که انتخاب کادرفنی سرخ ها، سید جلال حسینی است، اما او به دلیل مصدومیت به این دیدار نرسید و غایب است. حسینی پیش از این به دلیل مصدومیت و ... در دیدار‌های گذشته سرخ‌ها رو در روی صنعت نفت آبادان، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز بازی نکرد تا زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان شکل بگیرد.


بیشتر بخوانید: سید جلال حسینی به دیدار با پیکان می رسد


گفته می‌شد کالدرون تصمیم دارد از محمد انصاری در پست دفاع وسط استفاده کند تا او زوج کنعانی زادگان شود. انصاری در زمان برانکو نیز در بیشتر بازی‌ها دقاع وسط بازی می‌کرد و عملکرد خوبی نیز داشت. کنعانی زادگان نیز که از دیدار با صنعت نفت آبادان به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید، در همان بازی موفق به گلزنی شد و عملکرد مناسبی تاکنون داشته است. به نظر می‌رسد با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خلیل زاده، او به همراه کنعانی بار دیگر در خط دفاعی پرسپولیس به میدان بروند.

همچنین لازم به ذکر است که کالدرون تصمیم دارد تا در بازی با شهر خودرو، از مهدی شیری و محمد نادری در پست دفاع راست و دفاع چپ استفاده کند تا ترکیب دفاعی سرخ‌ها در دیدار با شهر خودرو به شرح زیر باشد.

محمد انصاری، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری و مهدی شیری.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس جمعه ۱۲ مهر ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار