سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۹۱۸ هزار هکتار از اراضی خوزستان به کشت محصولات پاییزه

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از اختصاص بیش از ۹۱۸ هزار هکتار از اراضی استان به کشت محصولات پاییزه خبر داد.

محمد قاسمی نژاد، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان درخصوص کشت محصولات پاییزه در استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۹۱۸ هزار و ۲۷۵ هکتار از اراضی به این کشت اختصاص یافته است.

او افزود: در کشت پاییزه، محصولاتی از جمله؛ غلات، دانه‌های روغنی، حبوبات، سبزی و صیفی، نباتات صنعتی و علوفه کشت می‌شود.

قاسمی نژاد بیان اینکه ۱۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت نباتات صنعتی شامل؛ چغندر و نیشکر اختصاص یافته است، اظهار داشت: کشت نیشکر که از روز‌های گذشته آغاز شده و کشت چغندر نیز در روز‌های آتی آغاز می‌گردد.

این مقام مسئول به اختصاص ۸۶ هزار و ۲۵۰ هکتار اراضی کشاورزی به کشت دانه‌های روغنی شامل؛ کلزا و آفتابگردان اشاره و بیان کرد: کشت این محصولات از روز‌های آینده آغاز می‌شود و عملیات کشت تا نیمه دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان درخصوص کشت علوفه گفت: برنامه ریزی‌ها برای کشت علوفه شامل؛ یونجه نیز انجام شده و قرار است در ۸ هزار و ۹۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی از این محصول کشت شود.

انتهای پیام/گ

آغاز کشت محصولات پاییزه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.