سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستمی: مگر فدراسیون وزنه برداری الکی است که برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک تنهایی اقدام کنم؟

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: ارسال اسمم به فدراسیون جهانی برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک ارتباطی به من ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رستمی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری ایران درخصوص اوضاع مصدومیتش اظهار داشت: خدا را شکر آسیب دیدگی من بهتر شده است و با یخ درمانی به شرایط ایده آل رسیدم و برای رقابت‌های هفته اول لیگ آماده شدم.

او درباره حضور در بازی‌های انتخابی المپیک که در آبان ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: من می‌توانم در این بازی‌ها شرکت کنم. چرا که بعد از رقابت‌های جهانی تایلند با آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری صحبت کردم و او به من گفت بپرسم و از طرف فدراسیون ایران مکاتبه کنم که کدام مسابقات برای انتخابی المپیک مناسب است.

او ادامه داد: بعد از بازگشت از رقابت‌های جهانی همچنان با آیان در ارتباط هستم و باید بگویم که رقابت‌های ایتالیا اصلا گزینشی المپیک نیست که بخواهم درآن شرکت کنم. من آماده ام تا در رقابت‌های سوئیس حضور داشته باشم، اما گویا درخواست حضور من برای شرکت در این بازی‌ها رد شده است.


بیشتر بخوانید: وقتی فدراسیون جهانی وزنه برداری روی کیانوش و علی‌حسینی را زمین انداخت


رستمی درخصوص هماهنگی با فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: این مسائل اصلا به من ارتباطی ندارد و دخالتی در آن نکردم. مگر تیم ملی و فدراسیون وزنه برداری الکی است که بخواهم برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک تنهایی اقدام کنم؟ تنهایی تمرین کردن من هم با اجازه و جلسه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری رخ داده است.

او درمورد حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک خاطر نشان کرد: من چیزی درباره وبسایت جهانی نمی‌دانم، اما خواهش می‌کنم همه تلاش کنند تا در المپیک حضور داشته باشم ومطمئن باشید که در این بازی‌ها رکورد دنیا را جا به جا می‌کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه برداری ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.