ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری تایلند در حالی در دسته ۹۶ کیلوگرم به پایان رسید که باز هم شاهد یک ناکامی دیگر برای کیانوش رستمی بودیم. وزنه‌برداری ۲۸ ساله کرمانشاهی در حالی که ۲ مدال طلا و نقره المپیک را در کارنامه دارد، چند سالی است که در کسب مدال در بازی‌های جهانی و آسیایی موفق ظاهر نمی‌شود.

کیانوش به دنبال حضور در المپیک ۲۰۲۰

در رقابت‌های جهانی تایلند که یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم محسوب می‌شود، رستمی در حرکت یک‌ضرب ۳ بار وزنه ۱۸۰ کیلویی را انداخت و به دلیل درد از ناحیه آرنج از ادامه رقابت‌ها در حرکت دوضرب هم انصراف داد تا نه تنها هیچ امتیاز تیمی  برای کاروان وزنه‌برداری ایران به دست نیاورد بلکه جواز حضور در المپیک را هم در این بازی‌ها کسب نکند.


بیشتر بخوانید: تکروی یک نفره، ضرر ۸۰ میلیونی/ وزنه‌ای که روی سر غرور خراب شد


حالا امید رستمی به فدراسیون جهانی است تا به او جواز حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک در آمریکا یا ایتالیا را بدهد و بتواند در این بازی‌ها جواز حضورش در رقابت‌های المپیک را کسب کند. رقابت‌های گزینشی المپیک آمریکا و ایتالیا هفته آینده برگزار می‌شوند.

کیانوش به دنبال حضور در المپیک ۲۰۲۰

البته با توجه به محرومیت ایران که از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری اعمال شده است، ایران تنها با ۲ سهمیه در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ می‌تواند شرکت کند و باید دید در نهایت این ۲ ملی‌پوش که عازم توکیو می‌شوند، چه کسانی خواهند بود.


بیشتر بخوانید: کیانوش رستمی کنار کشید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه‌برداری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار