رضا دهدار گفت: کادر فنی از من خواست به یک وزن بالاتر بروم و مثل یک سرباز اطاعت کردم.

رضا دهدار، تنها ملی پوش طلایی وزنه برداری ایران در رقابت‌های جهانی تایلند در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این بازی‌ها و کسب مدال طلای حرکت دوضرب اظهار داشت: مسابقاتی که سال قبل از المپیک برگزار می‌شود، خیلی سخت است و سطح بالایی دارد. از لحاظ تیمی خیلی خوب ظاهر شدیم و فقط روز آخر بدنشانسی آوردیم. در غیر این صورت روی سکو می‌رفتیم و افتخار بزرگی را کسب می‌کردیم.

برای کادر فنی مثل یک سرباز جنگیدم/ به عشق پدرم پُشتک زدم


بیشتر بخوانید: دهدار مدال طلا و برنز دوضرب و مجموع دسته ۱۰۲ کیلوگرم را به دست آورد


فدراسیون چیزی برایمان کم نگذاشت

او ادامه داد: عنوان چهارمی بین بهترین‌های دنیا، کم نیست. من هم ۴ ماه به صورت کامل در اردوی تیم ملی بودم و تمرینات خوبی را برگزار کردم. خوشحالم جواب زحمت‌های کادر فنی و رئیس فدارسیون وزنه برداری را که شبانه روزی برایمان زحمت کشیدند، دادم. همه تیم‌ها با قدرت کامل در این بازی‌ها حاضر شدند. مرادی، (رئیس فدراسیون) هیچ چیزی برای ما کم نگذاشت و از آن‌ها ممنونم. می‌خواستم از این امکاناتی که برای ما تدارک دیدند، بهترین استفاده را ببرم و جواب زحمت‌های آن‌ها را بدهم.

برای کادر فنی مثل یک سرباز جنگیدم/ به عشق پدرم پُشتک زدم

برای کادر فنی مثل یک سرباز جنگیدم

دهدار درباره این که کسی از او انتظار کسب مدال طلا در این بازی‌ها را نداشت، بیان کرد: بابت این موضوع فقط خدا را شکر می‌کنم. من وزنه بردار دسته ۹۶ کیلو هستم. به خاطر ارنج تیمی، در یک دسته بالاتر وزنه زدم. مشکلی هم با این موضوع نداشتم و از حرف‌های کادر فنی مثل یک سرباز اطاعت کردم و برای کشورم جنگیدم. رضا بیرالوند که مثل من در دسته ۱۰۲ در این بازی‌ها وزنه زد، قهرمان جهان است و در در این مدت آسیب دیدگی زیادی داشت. کارش نسبت به دوره‌های گذشته سخت شده بود و مرتب در حال درمان بود. هر بار که ما تمرین می‌کردیم، بیرالوند به دنبال درمان مصدومیتش بود. در وزنه برداری هم هرگاه از تمرین عقب بمانید، از مسابقات دور می‌شوید.

به خاطر پدرم پُشتک زدم

او درمورد حرکت آکروباتیکی که پس از مسجل شدن مدال طلایش انجام داد، گفت: این پُشتک را به خاطر پدرم زدم. از بچگی به این حرکاات علاقه داشتم و حالا همه از من می‌پرسند که ژیمناستیک هم انجام می‌دهم یا نه. به پدرم قول دادم که اگر وزنه خوبی بزنم، به خاطر او پشتک بزنم.

برای کادر فنی مثل یک سرباز جنگیدم/ به عشق پدرم پُشتک زدم


بیشتر بخوانید: وقتی ۳ ماه طلایی را از دست می دهیم، نتیجه اش می شود همین!/ از حالا به بعد ادامه روند کیانوش رستمی را نمی‌پذیریم


هیچ‌یک از ملی‌پوشان کم‌کاری نکرد

دهدار درخصوص عملکرد ضعیف برخی از وزنه برداران ایرانی در این رقابت ها، گفت: همه وزنه برداران کشورمان از حافظ قشقایی در سبک وزن گرفته تا بچه‌های فوق سنگین، از ته دل مایه گذاشتند. هیچ ورزشکاری به مسابقه اعزام نمی‌شود که تلاش نکند و نتیجه نگیرد. مخصوصا ما ایرانی‌ها که روی چنین موضوعاتی حساس هستیم. هیچ کس در تایلند کم‌کاری نکرد. مطمئن باشید در مسابقات آسیایی چین، نتیجه بهتری می‌گیریم و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات تنها ملی‌پوش طلایی وزنه برداری  ایران در مسابقات جهانی تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار