سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خاش

پیشکسوتان جنگ و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مرکز آموزش ۰۸ شهید «سرتیپ ابراهیم نوری» خاش تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ عبدالرحمن ساسانیان فردفرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش مستقر در خاش گفت : ارتشیان در کنار سایر نیرو‌های مردمی، بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار کسب کرده‌اند و شایسته است از نقش آفرینی‌ها و خدمات این عزیزان تجلیل شود.

اوگفت:فرماندهان و کارکنان ارتش با ویژگی ولایتمداری، اخلاص، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه انقلابی و مبارزه طلبی از سال‌های نخستین شکل‌گیری انقلاب اسلامی وفاداری خود را به کشور و ملت نشان داده‌اند.

او بیان کرد: پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام کمترین کاری است که می‌توان یاد و نام خدمتگذاران مردم را زنده نگه داشت.

فرمانده مرکز آموزش ۰۸ ارتش مستقر در خاش ادامه داد: ارتش با صلابت و اقتدار از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کند و قطعا در حراست از مرز‌های میهن و مقابله با تهدیدات دشمنان مقتدرانه در صحنه حاضر است.

او اظهار داشت:دستاورد‌های دفاع مقدس برای کشور گنجینه و سرمایه‌ای ارزشمند بوده که بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال جنگ و نیرو‌های با تجربه می‌تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

انتهای پیام/گ

هفته دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.