جانشین فرمانده سپاه خاش گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و معتمدان این شهرستان برگزار شد.

بیش از ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ حمیدرضا شهرکی جانشین فرمانده سپاه خاش اظهار داشت: ویژه برنامه‌های پاسداشت هفته دفاع مقدس با اجرای مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در جوار شهدای گمنام، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا آغاز و با اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در خاش با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش گفت: شهیدان و خانواده‌های معظم آن‌ها از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که باید در طول سال مورد دلجویی قرار گیرند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: شهدا و رزمندگان اسلام مایه عزت و سربلندی ملت ایران هستندکه در شرایط دشوار توانستند از ارزش‌های اسلام و انقلاب صیانت و از مرز‌های میهن پاسداری کنند.

فرماندار خاش نیز گفت: شهدا در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با ایثارگری و جانفشانی، شجاعت و پایمردی، جاودانگی، عظمت و اقتدار ملی را به ایران هدیه کردند.

صاحب گل صالحی اظهار داشت: دستاورد‌های دفاع مقدس در دهه‌های اخیر بخوبی نمایان بوده و اثرات آن را در تقویت روحیه مقاومت ملت بزرگ ایران و بی اثر شدن تحریم و فشار‌های ظالمانه دشمنان مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

شهدا و رزمندگان اسلام مایه عزت و سربلندی ملت ایران هستند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار