سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث ۲۰ شهریورماه ۹۸؛

از دستگیری سارق محتوبات خودرو تا رسیدن محموله کالای قاچاق به ایستگاه پلیس

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۰ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق محتویات خودرو در اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست؛ موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

محموله کالای قاچاق به مقصد نرسید

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی، رصد و کنترل دقیق محور مواصلاتی آیت الله بهبهانی شهرستان اهواز از تردد یک کامیون حامل بار قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی خودروی مذکور را متوقف کردند.

او اذعان داشت: در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۳۴ هزار و ۸۳۲ عدد ماژیک، ۱۶۰ دستگاه نمایشگر، ۵۲ دستگاه پاور کامپیوتر، ۱۲۱ دستگاه دی وی دی درایور، ۳۴ دستگاه رایانه همراه، ۲۰ دستگاه کیس کامپیوتر، ۴۰ سرویس قابلمه ۱۳ پارچه، ۶۴ عدد ماهیتابه، ۲۲ سرویس جا ادویه، ۴ دستگاه چرخ گوشت، ۲ دستگاه مایکروویو، ۸ دستگاه گیربکس، ۸ دستگاه اسپیکر چرخدار، یک کارتن کابل شارژر و ۲۲ دستگاه صفحه کلید فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.