سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث ۱۳ شهریورماه ۹۸؛

از دستگیری سارقان خودرو تا در دام افتادن ۶۵ سارق در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۶۵ سارق حرفه‌ای حاصل اجرای طرح پاکسازی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۴ روز در کلانشهر اهواز اجرایی شد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۵ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۳ سارق به عنف، ۱۲ خرده فروش موادمخدر و ۲ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار کرد: ماموران انتظامی با اجرای این طرح مقدار ۴ کیلو و ۱۲۵ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و ۲۱ قبضه سلاح غیرمجاز (۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۲۹۷ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۸۶ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۵۸ موتورسیکلت و ۴۴ خودروی متخلف توقیف و ۲۲ معتاد متجاهر نیز تحویل به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

سارقان محتویات داخل خودرو در دام قانون

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ دزفول، پیگیری موضوع در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ۲ سارق سابقه دار که در خیابان‌های خلوت به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت اموال شهروندان از داخل خودرو‌ها می‌کردند، را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان دزفول اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سارق حرفه‌ای باطری خودرو به پایان خط رسید

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی هفتکل گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری مرکزی با اقدامات پیشگیرانه و گشت زنی هدفمند ۲ سارق داخل خودرو را حین سرقت شناسایی و در عملیاتی ضربتی پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت باطری خودرو و ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان هفتکل اعتراف کردند.

سرهنگ تقدسی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

پلیس شوش، میزبان ۳۷ سارق حرفه‌ای

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به سه هفته متوالی در شهرستان شوش به مرحله اجرا در آمد.

او اذعان داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۷ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند اظهار کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۴ کیلو انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و دستگاه موتور سیکلت سرقتی، تعداد ۴۱ قبضه سلاح شکاری وجنگی غیرمجاز کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۱۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان شوش اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در این زمینه ۲۰۳ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف توقیف و ۱۷ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.