سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد یک باغ مدرن میوه در واحد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : درصدد ایجاد یک باغ مدرن میوه در واحد کرمانشاه هستیم که به عنوان یک پایلوت مدرن در زمینه گسترش کشاورزی استان معرفی شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : احداث باغ مدرن ضمن درآمدزایی از طریق تولیدات مختلف، یک پایلوت مدرن برای گسترش کشاورزی در استان ایجاد کنمی شود.

او گفت : از طرف استانداری کرمانشاه هم در جهت توسعه صنعت کشاورزی، قرار است ۴۰۰ هکتار زمین به ما واگذار شود.

او افزود: با کمک دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه تلاش کردیم تا ضریب نفوذ دانشگاه در صنایع مختلف را افزایش دهیم.

امینی افزود: درصددیم با حضور استاندار در دانشگاه، ظرفیت‌های موجود در حوزه صنعت و اشتغال زایی را بررسی کنیم تا با برنامه دقیق تری برای توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت گام برداریم.

او درباره ایجاد دفاتر صنعتی در دانشگاه گفت: بدون تردید، ایجاد دفاتر صنعتی در دانشگاه منجر به ایجاد ارتباط نزدیک میان دانشگاه و صنعت شده است. به این ترتیب صاحبان صنایع مسائل خود را با دانشگاهیان مطرح می‌کنند و از دانشگاه کمک می‌گیرند.

امینی درباره ثمرات ایجاد فرصت مطالعاتی در صنعت گفت: قطعا حضور اعضای هیئت علمی در صنایع مختلف جهت گذراندن فرصت مطالعاتی در صنایع داخلی به جای حضور در دیگر کشورها، ثمرات غیرقابل انکاری در جهت رونق تولید داخلی خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

درآمدزایی از طریق تولیدات مختلف

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.