رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: از طرح گردشگری و خدمات محور توسعه استان کرمانشاه تحت عنوان کرمانشاه ۲۰۲۰ و استفاده از ظرفیت‌های بسیار مناسب این استان در زمینه جذب گردشگر حمایت می کنیم.

دانشگاه صنعتی کرمانشاه به ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ پیوستبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه  با تأکید بر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار  گفت: بدون شک وجود نقشه‌ راه در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها می‌تواند در به ثمر رسیدن آن‌ها و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب نقش اساسی داشته باشد.

او بیان کرد: این رویداد فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان و همچنین بخش روستایی و عشایری است که قطعاً می‌تواند نقطه‌ی آغازی در توسعه‌ استان و راهی برای رسیدن به اشتغال پایدار باشد.

 اختری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این دانشگاه چنین بیان کرد که این دانشگاه آمادگی کامل خود را برای حمایت از این طرح ارزشمند اعلام میدارد و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری این ستاد مردمی روز‌های خوبی را برای کرمانشاه و هم استانی‌های عزیزمان رقم بزنیم.

انتهای  پیام/ز


کرمانشاه میزبان رویداد بین المللی ۲۰ ۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.