رییس مرکز تحقیقات بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سونامی سرطان در کشور نداریم و بروز سرطان در کشور به دلیل افزایش و پیر شدن جمعیت به کندی در حال افزایش است.

سونامی سرطان در کشور نداریمبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رییس مرکز تحقیقات بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم اختتامیه کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در کرمانشاه اعلام کرد :سونامی سرطان در کشور نداریم و بروز سرطان در کشور به دلیل افزایش و پیر شدن جمعیت به کندی در حال افزایش است.

فرزاد فر گفت: وضعیت اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی بر بیماری های غیر واگیر تاثیرگذار است که می تواند به رفتارهای سلامت محور و یا مخاطره آمیز منجر شود.


 کبیری رییس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت  نیز در این در مراسم گفت: پژوهش ماموریت و کارکرد اصلی هر دانشگاه است که این نگاه پژوهش محور می تواند منجر به رشد و توسعه شود.


 او با بیان اینکه کمیته های تحقیقات دانشجویی، اتاق فکر معاونت های پژوهشی هستندگفت:سامانه علم سنجی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در زمینه مقالات، استنادات، مقالات بین المللی و... طراحی و اجرایی شده که در آن رنکینگ دانشگاه ها در زمینه های مختلف پژوهشی قابل رویت است.

 نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افتخار می کنیم میزبان کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان کشور بودیم، امیدوارم ایام خوب و پرباری را در کرمانشاه سپری کرده باشید و با خاطره ای خوش کرمانشاه را ترک کنید.

او بیان کرد: طی این سه روز کنگره سخنرانی ها، مقالات، پنل ها و کارگاههای خوب و جذابی ارائه شد، امیدوارم که دانشجویان عزیز توانسته باشند بهره کافی از این کنگره ببرند.

او افزود:گردهمایی های علمی و پژوهشی و روحیه پژوهشگری در کنار روحیه نشاط و جوانی دانشجویان می تواند در آینده اتفاقات خوبی را در کشور رقم بزند.


انتهای  پیام/ز

 

اختتامیه کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در کرمانشاه

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.