معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه محرم در کرمانشاه خبر داد که از چند روز قبل آغاز شده و تا ۲۲ شهریور ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلال عزتی معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایام محرم شاهد حضور بیشتر زوار عراقی در ایران و سفر آن‌ها از طریق کرمانشاه به مشهد هستیم، گفت : در همین راستا طرح ویژه نظارتی با هدف جلوگیری از تخلفاتی که در زمینه ارائه خدمات به زوار عراقی صورت می‌گیرد، آغاز شده است.

او گفت : اگرچه دستورالعمل اجرای طرح نظارتی ویژه محرم از ۱۰ شهریور بوده، اما به دلیل اهمیت موضوع این طرح را در کرمانشاه حدود یک هفته زودتر از موعد مقرر آغاز کردیم و گشت‌های مشترکی با حضور بخش‌های مختلف مانند نماینده دادستان، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجات، دانشگاه علوم پزشکی و ... داشتیم.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یکی از مهمترین موارد تخلفی که در زمینه ارائه خدمات به زوار عراق وجود دارد را تخلفات حوزه حمل و نقل اعلام کرد و افزود: در این زمینه نظارت بر پایانه‌های حمل و نقل کرمانشاه، ایستگاه راه آهن و فرودگاه را تشدید کرده ایم.

او از برخورد جدی با اخذ هرگونه وجه اضافه در سیستم حمل و نقل خبر داد.

عزتی با بیان اینکه تخلف دیگر انجام مبادلات مالی با "دینار" است، گفت: زوار عراقی که در ایران خرید انجام می‌دهند باید از ریال که پول رایج کشور ما است استفاده کنند و اخذ دینار از سوی رستوران‌ها، مراکز خرید و ... تخلف است.

او گفت: حتی با دلالانی که در محدوده میدان آزادی هم در زمینه خرید و فروش دینار فعالیت داشته باشند برخورد می‌کنیم و عراقی‌ها باید مبادله دینار به ریال خود را از طریق صرافی‌های مجاز انجام دهند.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر مراکز خدماتی، واحد‌های صنفی و رستوران‌ها هم خبر داد.

 این مسئول گفت: شعبه حمایت قضایی از زوار نیز در همین راستا ظرف چند روز اخیر در تعزیرات استان راه‌اندازی شده تا در کوتاهترین زمان به تخلفات رسیدگی شود .

 

 

انتهای پیام/د

طرح ویژه نظارتی با هدف جلوگیری از تخلفات

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.