سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی گیلان در رشت

مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی گیلان با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی حسن زاده، رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: سومین مجمع هیات ورزش‌های رزمی گیلان با تصویب چند مصوبه در رشت پایان یافت.

او، با اشاره به فعالیت‌های هیات ورزش‌های رزمی، افزود: رزمی کاران این هیات پارسال ۵۶۶ مدال در رقابت‌های کشوری و بین المللی کسب کردند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان به ساماندهی مربیان نیز اشاره کرد و گفت: هم اینک بیش از هزار مربی در سبک‌های مختلف هیات فعالیت دارند که تاکنون فقط ۳۳۶ مربی در سامانه این هیات ثبت نام کرده اند.

مرتضی حسن زاده، به نداشتن یک نماینده برای شهرستان املش و همچنین فقدان یک سالن اختصاصی اشاره کرد و افزود: به دلیل نبود یک سالن اختصاصی مجبور هستیم برای برگزاری مسابقات از سالن و رینگ سایر هیات‌ها استفاده کنیم.

همچنین، شهرام عظیمی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در این مجمع با گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره ورزش رزمی گیلان و ایران مرحوم سید مصطفی رضازاده و مرحوم استاد علی طاعتی از تلاش ها، حساسیت‌ها و پیگیری‌های همه جانبه و دقیق مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون توسعه ورزش و جوانان گیلان در عرصه ورزش و تمامی رشته‌ها به ویژه ورزش همگانی تقدیر و تشکر کرد.
او، با اشاره به اینکه هم اینک بیش از ۱۷۰ سبک در این فدراسیون ورزشی فعالیت دارند که ۹۲ سبک به طور رسمی ثبت شده و فعال است، افزود: گیلان یکی از استان‌های فعال و مستعد فدراسیون به شمار میرود که با داشتن ورزشکاران مستعد و پرورش نخبگان ورزش رزمی شایسته است یک سالن به این مجموعه اختصاص داده شود.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: رمز موفقیت در هر مجموعه همدلی و همراهی اعضای آن است که خوشبختانه مجموعه هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان با وجود فرماندهانی، چون حسن زاده رئیس، استاد رفعتی دبیر و خانم شفیع نژاد نایب رئیس و دست اندرکاران این مجموعه این هم افزایی را شاهد هستیم.

شهرام عظیمی، همچنین با توجه به درخواست این هیات از برگزاری رایگان کلاس آموزشی و مربیگری سبک‌های سامبو و پنجاک سیلات از سوی فدراسیون ورزش رزمی در استان به ویژه برای بانوان خبرداد.

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مجمع گفت: هیات ورزش‌های رزمی یکی از هیات‌های فعال در گیلان است که بسیار اخلاق محور و منضبط در برگزاری مجامع سالیانه خود بوده است و اکنون با توجه به درخواست مسئولان و سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی تا پایان سال یک سالن به همراه رینگ به این هیات اختصاص داده خواهد شد.

صادقی، معاون توسعه اداره ورزش و جوانان گیلان نیز گفت: هیات ورزش‌های رزمی گیلان سیر صعودی را طی می‌کند و ما دغدغه‌ای در این هیات نداریم و امیدوارم که این‌مسیر توسعه ادامه پیدا یابد.

او همچنین در ادامه به احداث خانه ورزش‌های رزمی در گیلان اشاره کرد و افزود: درصدد مکان یابی مناسبی برای احداث خانه ورزش‌های رزمی در گیلان هستیم که امیدوارم به زودی کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

در پایان این‌مجمع، واگذاری یک سالن از سوی اداره کل به هیات رزمی، اهدای یک رینگ از سوی فدراسیون و اداره کل به هیات و برگزاری رایگان دوره آموزشی مربیگری سبک‌های سامبو و پنجاک سیلات از سوی فدراسیون در استان گیلان تصویب شد.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی مجمع سالیانه هیات ورزش‌های رزمی گیلان در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.