مسئولان و ورزشکاران هیات ورزش‌های رزمی گیلان همگام با مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی حسن زاده، رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان، با بیان اینکه روز جهانی قدس روز بیداری ملت‌ها و همبستگی مسلمانان در حمایت از زنان و مردان و کودکان مظلوم فلسطین که سال‌ها است در تجربه سخت‌ترین جنایت‌ها از سوی صهیونیست‌ها قرار دارند است، گفت: ملت ایران در مقابله با دسیسه‌های دشمن هراسی نداشته و پیوند میان امت و ولایت ناگسستنی است.

وی افزود: حضور پر صلابت آحاد مردم و به ویژه ورزشکاران کشورمان که همواره با کسب مقام‌های قهرمانی و مدال‌های شاخص و خوش رنگ سعی در سربلندی سرزمینشان دارند و پرچم مقدس ایران را در جهان به اهتزار در می‌آورند در عرصه‌های مختلف اجتماعی نیز حضور فعال دارند که یکی از این عرصه‌ها راهپیمایی روز قدس است.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: ورزشکاران هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان نیز به مانند گذشته در راستای این امر مقدس همگام با همه مردم به ندای رهبری لبیک گفته و با اقتدار در این مراسم حضور یافتند و حمایت همه جانبه خود را از ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

جعفر رفعتی، دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان نیز، با اشاره به اینکه روز قدس روز همبستگی و حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین است، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است، روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است بر همین اساس بر همه ما واجب است که در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی افزود: این رویداد مهم که هرساله در آخرین جمعه ماه رمضان به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود امسال نیز با وجود همه توطئه‌های شوم و جنگ روانی دشمنان، پرشورتر از گذشته در تمام نقاط کشور به ویژه در گیلان برپا شده است.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان، با بیان اینکه امسال نیز جامعه ورزش گیلان با حضور مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این راهپیمایی شرکت کردند، گفت: هیات رزمی استان گیلان نیز بر خود واجب دانست که در این مراسم حضور مقتدرانه‌ای داشته باشد.

رفعتی همچنین تصریح کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس، کمیته‌های مختلف هیات رزمی استان گیلان، تیم رزم آرش به مسئولیت استاد رضا فایضی، گروه نین جوتسو به سرپرستی استاد کاظم یزدانی و گروه نینجا توشیندو به سرپرستی استاد سعید خانزاده نیز به عنوان نمایندگان سبک از هیات ورزش‌های رزمی استان با اجرای حرکات نمایشی در این مراسم ملی حضور داشته و یک صدا و یکپارچه فریاد مظلومیت خواهی سردادند و اقتدار نظام اسلامی و وحدت و اتحاد برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب و ضد استکباری را به نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/م.ع

شرکت مسئولان و ورزشکاران هیات ورزش‌های رزمی گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.