رزمی کاران گیلانی در چهارمین دوره مسابقات استانی کیک بوکسینگ خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جعفر رفعتی، دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: چهارمین دوره مسابقات استانی کیک بوکسینگ به همت هیات ورزش های رزمی گیلان در سالن شهید چمران فومن برگزار شد.

او افزود: این رقابت ورزشی ، به مناسبت گرامیداشت سالر‌وز میلاد امام هادی (ع) یک دوره مسابقات قهرمانی و استانی کیک بوکسینگ ویژه آقایان برگزار شد.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان ، با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۳۳۶ ورزشکار از ۱۳ شهرستان شرکت کردند، گفت: رزمی کاران در قالب ۳۳ تیم باهم رقابت کردند.

جعفر رفعتی افزود: رزمی کاران شرکت کننده در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در استایل‌های مختلف سمی کنتاکت، لایت کنتاکت و لوکیک و هنر‌های فردی با هم رقابت کردند.

او ، که مسئولیت نظارت این مسابقات را بر عهده داشت، گفت: صادق پورعلی، رئیس هیات ورزش‌های رزمی شهرستان فومن نیز مسئولیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها را عهده دار بود.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان ، از استقبال چشمگیر شرکت کنندگان اشاره و تصریح کرد: در پایان ۳۷ مدال طلا، ۳۳ مدال نقره و ۵۱ مدال برنز، در مجموع ۱۲۱ مدال رنگارنگ به رزمی کاران اهدا شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اهدای ۱۲۱ مدال رنگارنگ در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.