تیم کونگ فو دختران گیلان عازم دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید مهروانی، رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی استان گیلان گفت: تیم کونگ‌فوی دختران گیلان دیروز (سه شنبه ۲۹ مرداد ماه) عازم المپیاد استعداد‌های برتر کشور شد.

او افزود: این تیم با ۴ ورزشکار و برای کسب مدال‌های رنگارنگ عازم چهارمحال و بختیاری شد تا در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته کونگ فو شرکت کند.

رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی گیلان اظهار داشت: بر این اساس مائده شعبانی در وزن ۲۸- کیلوگرم، الهه صباح خواه در وزن ۴۴- کیلوگرم، مبینا رمضانی در وزن ۴۷- کیلوگرم و فاطمه حبیبی در وزن ۶۰+ کیلوگرم اعضای تیم کونگ فوی دختران گیلان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

مهروانی ادامه داد: همچنین نسیم شریفی به عنوان مربی و مریم بادپا به عنوان سرپرست تیم کونگ فوی دختران گیلان را در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در چهارمحال و بختیاری همراهی می‌کنند.

او تصریح کرد: در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادی برتر کونگ فوی قهرمانی دختران کشور، زبده‌ترین ورزشکاران این رشته رزمی زیبا از استان‌های مختلف کشور در چهارمحال و بختیاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ع

کونگ‌فوی دختران گیلان عازم المپیاد استعداد‌های برتر کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.