هیات ورزش‌های رزمی گیلان رتبه اول هیات برتر ورزش در حوزه همگانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: در نشست با روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی گیلان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه مسئولان هیئت‌های ورزشی، گفت: بر اساس شاخص‌های ده گانه و تلاش‌های کارشناسان معاونت ورزشی اداره کل هیئت تکواندو گیلان با ۹۱۲ امتیاز، هیئت کشتی گیلان با ۸۹۱ امتیاز و هیات فوتبال گیلان با ۸۹۰ امتیاز به عنوان ۳ هیئت برتر در سال ۹۷ معرفی شدند.

مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این نشست، ضمن قدردانی از تمامی کارشناسان و روسای گروه‌های معاونت ورزشی اداره کل، گفت: در حوزه ورزش همگانی که ۱۰ فدراسیون ورزشی فعالیت می‌کنند، هیئت ورزش‌های رزمی با ۸۳۲ امتیاز، هیئت کونگ فو با ۷۶۷ امتیاز و هیات ورزش‌های همگانی گیلان با ۷۱۶ امتیاز عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: اعتبارات هیئت‌های ورزشی منصفانه و بر اساس برنامه محوری تخصیص داده خواهد شد و تلاش داریم در سال ۹۸ حداقل دو رویداد بزرگ و خاص ورزشی را در گیلان میزبانی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: امسال برای اولین بار، ۳۵ اردو و مسابقه ملی و بین المللی در گیلان میزبانی کردیم که از بسیاری از استان‌های تیپ یک بالاتر بوده است.

مریم بخشی، با اشاره به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰ ژاپن گفت: از سال گذشته ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک تشکیل شده و قصد داریم با حمایت از امید‌های ورزش گیلان سهمیه‌های بیشتری در المپیک داشته باشیم.

وی، با اشاره به اهمیت بالای روابط عمومی و اطلاع رسانی از تمامی هیئت‌های ورزشی خواست برای هیئت خود با هماهنگی روابط عمومی اداره کل مسئول روابط عمومی انتخاب کنند.

ابوالفضل صادقی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان هم با تاکید بر ثبت نام مربیان و ورزشکاران هیئت‌های ورزشی در سامانه مبین، توجه به بیمه ورزشی و سامانه تسما، گفت: مهم‌ترین رویداد پیش روی ما المپیک ۲۰۲۰ است و بر اساس برنامه در نظر داریم به تمامی ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک دارند حقوق ماهیانه، روانشناس و رصد دقیق و منظم داشته باشیم، تا بدون دغدغه و مشکلی به کسب افتخار برای گیلان و ایران بپردازند.

هاشم اسماعیلی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز از هیئت‌های ورزشی گیلان خواست ضمن همکاری بیشتر در مراسم های انقلابی و فرهنگی و معرفی یک مسئول از هیئت در حوزه‌های فرهنگی، حضور پررنگ تری داشته باشند و همچنین امکانات و تسهیلات و مشاوره ازدواج و روانشناسی را برای جوانان ورزشکار هیئت‌های ورزشی آماده و فراهم دانست.

 

انتهای پیام/م.ع

اسامی هیئت‌های ورزشی برتر سال ۹۷ گیلان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.