در هشتمین دوره از مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت 4 مدال سهم گیلان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم خرقه پوش مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان گفت : هشتمین دوره مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت جام خلیج فارس ایران ویژه آقایان در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور کشورهای ایران، روسیه، ژاپن، آذربایجان، ترکیه، گرجستان و افغانستان انجام شد افزود: این مسابقات در5رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش مبارزه و کاتا برگزار شد.

مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان گفت: این رقابت ها با قهرمانی تیم منتخب نیو فول کنتاکت جمهوری اسلامی ایران خاتمه یافت و کشورهای آذربایجان و افغانستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

خرقه پوش افزود : در این رویداد بین المللی 4 رزمی کار گیلانی نیز به مربیگری حسین دلیر ثابت مسئول سبک نیوفول کنتاکت گیلان حضور داشتند که توانستند در این رقابت های ورزشی  4 مدال را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: محمدرضا علیپور در وزن 40+ و سعید قاسم پور در وزن 60 - به مدال نقره دست یافتند و همچنین امیرحسین صادقی در وزن40+ از گروه جوانان و حسین صفرزاده در بخش پیشکسوتان و در وزن 85- موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش ورزشکاران گیلانی در مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت جام خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.