سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کهگیلویه و بویراحمد تنها یک سینمای کودک دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان تنها یک سالن سینمای کودک دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: ۵ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شامل: چرام، سوق، لوداب، قلعه ریسی و دیشموک فاقد مرکز فرهنگی و هنری هستند.

او افزود: کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویر احمد تنها یک سالن سینمای کودک دارد و برخی سالن‌هایی که این کانون دارد فاقد امکانات سینمایی و پخش فیلم هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود تجهیزات برای پخش فیلم، نداشتن یک مجتمع فرهنگی، نبود اردوگاه ثابت مختص کانون در استان با توجه به آب و هوای مناسب مرکز استان را از مهمترین مشکلات کانون پرورش فکری این استان عنوان کرد.

اخلاقی نیا گفت: ۲۸ هزار و ۱۱۰ کودک و نوجوان این استان از خدمات مراکز این کانون استفاده می‌کنند.

او بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ مرکز ثابت و ۲ مرکز پستی یاسوج و گچساران و ۵ مرکز سیار در این استان وجود دارد.

وی در خصوص گروه هدف کانون پرورش فکری بیان کرد: کودکان و نوجوان از سن پیش دبستانی ۶ تا ۱۸ سال گروه هدف کانون پرورش فکری هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ روستای استان از خدمات کتابخانه پستی در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران استفاده می‌کنند.

اخلاقی نیا افزود: ۱۵۹ هزار و ۶۸۹ جلد کتاب در مراکز ثابت، ۲۵ هزارو ۴۸۴ جلد کتاب در کتابخانه‌های سیار و ۱۱ هزار و ۳۷ جلد کتاب در کتابخانه‌های پستی کانون استان وجود دارد.


انتهای پیام/ط

کهگیلویه و بویراحمد تنها یک سینمای کودک دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.